dodano: 2013-10-21 13:05 | aktualizacja:
2013-10-23 15:37
autor: Janusz Sulisz |
źródło: tdaily.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największym dostawcą płatnych treści jest
Trikolor TV, który w ostatnim kwartale zyskał 250 tys. klientów i ma łącznie 9,75 mln abonentów. Na drugim miejscu jest Rostelecom z 7,024 mln abonentów (+124 tys. za kwartał). Trzecie miejsce zajął MTS z 2,984 mln klientów (-6 tys.). Na dalszych pozycjach uplasowali się ER-Telecom (2,54 mln), Orion Express (1,61 mln), Akado (1,09 mln) i NTV-Plus (650 tys.). Liczba klientów Orion Express w kwartale wzrosła o 250 tys., co oznacza, że segment telewizji satelitarnej posiada obecnie największy potencjał wzrostu.
Według prognozy TelecomDaily, na koniec 2013 roku w Rosji będzie ponad 34 mln klientów płatnej telewizji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.