reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

H2 i Lifetime na polskim rynku?

dodano: 2013-11-05 10:37 | aktualizacja: 2013-11-06 11:02
autor: Anita Dąbek | źródło: A+E Networks Poland/satkurier.pl

Lifetime A+E Networks Poland, nadawca kanałów HISTORY, HISTORY HD oraz CI POLSAT, mianował Karola Beka na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komercyjnych, Tomasza Brzezińskiego na kierownika ds. badań i analiz oraz Jarosława Dutkę na dyrektora ds. planowania biznesowego. Ich mianowanie wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym. Karol Bek ma być odpowiedzialny za rozwijanie wysokiej jakości kanałów A+E Networks, w tym H2 i Lifetime.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
O starcie kanału H2 w Polsce informowała już Izabella Wiley, dyrektor generalny A+E Networks Polska, która była gościem audycji „Program telewizyjny” w radiu Tok FM. W udzielonym wywiadzie zapowiedziała wprowadzenie H2 na polski rynek w 2014 roku (więcej tutaj). Z kolei Tomasz Wysocki, PR Manager A+E Networks Poland, zapytany o nowe kanały na polskim rynku, w tym o terminy ich startu, odpowiedział redakcji satkurier.pl: - Portfolio A+E Networks w tej części Europy składa się z kanałów HISTORY, CI, H2 oraz Lifetime. Jeśli będziemy mogli przekazać Państwu więcej informacji, uczynimy to niezwłocznie.

Mimo że rzecznik prasowy nie chciał udzielić żadnych informacji na temat wprowadzenia stacji na polskich rynek, to Izabella Wiley, dyrektor generalny polskiego biura spółki, powiedziała serwisowi wirtualnemedia.pl, że koncern A+E Networks planuje wprowadzenie do naszego kraju dwóch nowych kanałów: dokumentalnej stacji H2 i kobiecej telewizji Lifetime. Dodała, że trwają rozmowy z partnerami dystrybucyjnymi A+E Networks Poland. W związku z pracami nad poszerzeniem portfolio do polskiego biura nadawcy dołączyło właśnie trzech nowych menedżerów.

Kanał rozrywkowy Lifetime (także w wersji HD i wersji +1) wystartował na rynku europejskim w dniu 4 listopada 2013 roku, debiutując w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Stacja jest dostępna na pozycji 156 w platformie Sky. Jest obecna także w sieciach kablowych (Virgin Media - k. 242 i UPC Ireland - k. 218). Strona internetowa: http://www.lifetimetv.co.uk

Parametry techniczne - wersja SD:

ASTRA 2A (28,2°E)
12,285 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 2/3, DVB-S/QPSK

Parametry techniczne - wersja +1:

ASTRA 2F (28,2°E)
12,580 GHz, pol. V, SR: 22000, FEC: 5/6, DVB-S/QPSK

Parametry techniczne - wersja HD:

ASTRA 2A (28,2°E)
11,720 GHz, pol. H, SR: 29500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK

Kanał o tematyce historycznej H2 został uruchomiony na rynku europejskim (Wielka Brytania i Irlandia) w dniu 4 maja 2013 roku, zastępując Military History.

Zadaniem Karola Beka jest stworzenie i wdrożenie długookresowej strategii komercyjnej oraz rozwijanie wysokiej jakości kanałów A+E Networks obecnych w Polsce – HISTORY, CI POLSAT, jak i innych stacji z portfolio koncernu – H2 oraz Lifetime. Odpowiada on za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Przed dołączeniem do A+E Networks Bek pracował w Discovery Networks CEEMEA oraz Philips.



Tomasz Brzeziński odpowiada za stworzenie systemu analiz, wdrożenie strategii programowej na kanałach A+E Networks oraz zapewnienie strategicznego wsparcia sprzedaży. Brzeziński był wcześniej związany z Polsat Media. Współpracował również z CR Media oraz OMD Polska.

Jarosław Dutka jest odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i realizację planu finansowego firmy oraz strategiczne wsparcie działu handlowego. Dutka pracował wcześniej w Discovery Networks CEEMEA, Sandoz i Unilever Polska.Bek, Brzeziński i Dutka będą raportować bezpośrednio do Izabelli Wiley, Dyrektor Generalnej w A+E Networks Poland.

Izabella Wiley, komentując poszerzenie polskiego zespołu A+E Networks, powiedziała: - Cieszę się, że do naszej firmy dołączają trzej doświadczeni specjaliści. Rola Karola Beka, Tomasza Brzezińskiego oraz Jarosława Dutki będzie kluczowa w procesie tworzenia i wdrażania strategii dla naszego portfolio w Polsce. Chcemy podnosić wartość naszych marek na rynku, wprowadzać nowe kanały i pogłębić relacje z widzami naszych stacji oraz partnerami biznesowymi.

A+E Networks Poland to część globalnego koncernu medialnego obecnego w ponad 450 milionach gospodarstw domowych w 150 krajach i oferującego konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, płyt DVD/BD po gry i programy edukacyjne. W ofercie programowej koncernu znajdują się takie nagradzane produkcje jak Wojny magazynowe, Gwiazdy lombardu, Przerażeni nie na żarty, Starożytni kosmici, Na lodowym szlaku, a także cieszące się dużym uznaniem 102 minuty, które zmieniły Amerykę czy pierwszy serial fabularny Wikingowie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Tivusat: Black card + CAM w UHD

Najnowsza karta Tivusat tzw. Black card z modułem CAM v.1.4...

790 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

289 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2021 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2021

10 zł Więcej...