dodano: 2013-11-12 16:36 | aktualizacja:
2013-11-12 16:51
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Bardzo się cieszę z decyzji Discovery Networks o podjęciu współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom. Jest to również docenienie naszego strategicznego spojrzenia na polski rynek telewizyjny, na którym w ostatnich latach zachodzą bardzo dynamiczne zmiany - powiedział
Piotr Tyborowicz, członek zarządu
TVN Media.
- Discovery Networks pozostaje liderem na rynku telewizji dokumentalnej od czasu swojego wejścia na polski rynek 17 lat temu, gdyż nieustannie inwestujemy w nasze marki oraz kontent. Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów - skomentowała decyzję
Dorota Żurkowska, Vice President Ad Sales Development,
Discovery Networks CEEMEA.
- Kanały należące do Discovery Networks Polska są jednymi z najlepszych kanałów na rynku polskim zarówno pod względem atrakcyjności dla widza jak i dla reklamodawcy. Dołączenie do oferty Premium TV portfolio stacji Discovery Networks dodatkowo umocni nasze produkty demograficzne. Dzięki temu nasi klienci i domy mediowe będą mogli lepiej zaplanować komunikację do atrakcyjnych grup miejskich, kobiecych i męskich - powiedział
Andrzej Karasowski, dyrektor
Premium TV.
Stacje telewizyjne należące do Discovery Networks w okresie styczeń - październik 2013 roku osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,92 proc. w komercyjnej grupie (16-49) utrzymując pozycję lidera na rynku telewizji dokumentalnej.
Premium TV jest liderem rynku brokerów reklamy telewizyjnej w Polsce. Jego udział w październiku br. wynosił 19,6 proc. w grupie A1649 (dane: Nielsen Audience Measurement). Oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich wydawców jak TVN, Telewizja Puls, 4fun Media, Viacom International Media Networks (VIMN), CANAL+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.
Premium TV jest częścią TVN Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.