reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Kanały Discovery Networks w portfolio TVN Media

dodano: 2013-11-12 16:36 | aktualizacja: 2013-11-12 16:51
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN

Premium TV TVN TVN Media nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego na kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce. Począwszy od 1 stycznia 2014 roku Premium TV będzie zarządzać sprzedażą czasu antenowego dla następujących kanałów z portfolio Discovery Networks: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Działaniami z zakresu brand partnership będzie nadal zarządzał dedykowany zespół wewnątrz Discovery Networks, oferując klientom reklamowym najlepsze z możliwych zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoringu oraz brandowanego contentu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Bardzo się cieszę z decyzji Discovery Networks o podjęciu współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom. Jest to również docenienie naszego strategicznego spojrzenia na polski rynek telewizyjny, na którym w ostatnich latach zachodzą bardzo dynamiczne zmiany - powiedział Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN Media.

- Discovery Networks pozostaje liderem na rynku telewizji dokumentalnej od czasu swojego wejścia na polski rynek 17 lat temu, gdyż nieustannie inwestujemy w nasze marki oraz kontent. Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów - skomentowała decyzję Dorota Żurkowska, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

- Kanały należące do Discovery Networks Polska są jednymi z najlepszych kanałów na rynku polskim zarówno pod względem atrakcyjności dla widza jak i dla reklamodawcy. Dołączenie do oferty Premium TV portfolio stacji Discovery Networks dodatkowo umocni nasze produkty demograficzne. Dzięki temu nasi klienci i domy mediowe będą mogli lepiej zaplanować komunikację do atrakcyjnych grup miejskich, kobiecych i męskich - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Stacje telewizyjne należące do Discovery Networks w okresie styczeń - październik 2013 roku osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,92 proc. w komercyjnej grupie (16-49) utrzymując pozycję lidera na rynku telewizji dokumentalnej.

Premium TV jest liderem rynku brokerów reklamy telewizyjnej w Polsce. Jego udział w październiku br. wynosił 19,6 proc. w grupie A1649 (dane: Nielsen Audience Measurement). Oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich wydawców jak TVN, Telewizja Puls, 4fun Media, Viacom International Media Networks (VIMN), CANAL+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.

Premium TV jest częścią TVN Media.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

539 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Antena Inverto 120 grafit

Antena stalowa, cynkowana 120cm z zawieszeniem sztywnym w kolorze grafitowym....

399 zł Więcej...