dodano: 2013-11-26 15:16 | aktualizacja:
2013-11-26 15:35
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa umowa zrealizowana za pośrednictwem MP&Silva, międzynarodowej agencji zajmującej się dystrybucją praw medialnych, dotyczy przedłużenia praw telewizyjnych oraz internetowych dla wszystkich terytoriów do których dociera Eurosport (z wyjątkiem Francji). Nowa umowa przyznaje Eurosportowi wyłączne prawa do transmisji w Europie wśród płatnych telewizji. Dodatkowo Eurosport pozyskał również wyłączne prawa do transmisji na 13 głównych rynkach, w tym w Polsce, we Włoszech i w Hiszpanii, gdzie tenis cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.
French Open w dalszym ciągu będzie pokazywany w szerokim zakresie, zarówno w kanałach Eurosport i Eurosport 2, jak i, dzięki usłudze Eurosport Player, na komputerach PC, smartfonach, tabletach oraz w telewizorach Smart TV. Abonenci usługi Eurosport Player będą również mogli korzystać z usprawnionej funkcji transmisji z wielu kortów.
- Bardzo cieszę się z powodu wzmocnienia naszego partnerstwa z Francuską Federacją Tenisa, które przenieśliśmy na zupełnie inny poziom, jeśli chodzi o długość kontraktu, jego zasięg oraz dodatkowe prawa. Szczególnie jestem zadowolony z faktu, że od tej pory posiadamy pełne prawa w Hiszpanii. Tenis jest częścią DNA marki Eurosport, która przyciąga miliony widzów. Każdego roku nasze transmisje na żywo w Eurosporcie i Eurosporcie 2, tylko z turnieju Rolanda Garrosa, docierają do ponad 60 milionów widzów - powiedział
Jean Thierry Augustin, CEO,
Grupa Eurosport.
- Eurosport jest dla nas kluczowym partnerem. Jego doświadczenie oraz najwyższej jakości transmisje z 25 poprzednich edycji Rolanda Garrosa w znacznym stopniu przyczyniły się do międzynarodowej sławy naszego turnieju. Wszyscy czekamy na ekscytującą, tegoroczną edycję i liczymy na ponowne zainteresowanie szerokich rzesz widzów w Europie - powiedział
Michel Grach, Director of Media and Sponsorship
Francuskiej Federacji Tenisa.
- Jesteśmy bardzo dumni z naszego długoterminowego partnerstwa z Francuską Federacją Tenisa. Cieszy nas również ogłoszenie nowej umowy z Eurosportem. Jesteśmy zdeterminowani, aby wzmacniać pozycję Rolanda Garrosa i to jest ważny krok na tej drodze, wziąwszy pod uwagę zaangażowanie Eurosportu w promocję tego turnieju oraz całej dyscypliny - dodał
Peter Hutton, Joint-CEO,
MP&Silva.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.