dodano: 2014-01-15 19:05 | aktualizacja:
2014-01-15 19:30
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Bohaterkami produkcji są cztery nastolatki - Marysia (lat 17), Ada (lat 17), Ewa (lat 18) i Iza (lat 16), które swoje rodziny założyły w bardzo młodym wieku. Serial pokaże, jak godzą one obowiązki mamy z nauką, pracą i życiem osobistym.
- Ambicją MTV jest poruszać najważniejsze tematy, którymi żyją Milenialsi na całym Świecie. Teen Mom Poland” dotyka szalenie ważnego tematu młodego macierzyństwa oraz odpowiedzialności, która czasami spada na młodego człowieka zbyt szybko - powiedział
Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy
MTV Polska.
- „Teen Mom” to jeden z najlepszych formatów MTV. Dotychczas program był kręcony tylko w Ameryce, gdzie doczekał się 4 sezonów i cieszył się ogromną popularnością wśród widzów. Polska będzie pierwszym krajem poza Stanami, który wyprodukuje lokalną wersję, jednak zdecydowaliśmy się pokazać młode mamy w bardziej realistycznym świetle - dodał.
Reżyserem formatującym „Teen Mom Poland” jest wielokrotnie nagradzany reżyser i scenarzysta Marcin Koszałka („Pręgi”, „Rewers”, „Takiego pięknego syna urodziłam”). Do realizacji polskiej edycji programu zaproszono także uznanych dokumentalistów, którzy w swojej twórczości wielokrotnie poruszali już tematykę trudnych sytuacji rodzinnych: Marcina Janosa Krawczyka („Sześć tygodni”), Martę Prus („Osiemnastka”), Julię Ruszkiewicz („Sezon na kaczki”) i Jakuba Stożka („Poza zasięgiem") - każdy z nich odpowiedzialny jest za reżyserię jednej historii.
Oficjalnym partnerem merytorycznym programu „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” jest Fundacja MaMa prowadzona przez z Sylwię Chutnik. Organizacja od 2006 roku działa na rzecz poprawy sytuacji matek w Polsce niezależnie od ich wieku, sytuacji czy statusu we wszystkich sferach życia.
Za produkcję formatu odpowiadają Anna Kępińska i Maciej Kubicki z firmy Telemark, mający na swoim koncie takie seriale, jak „Bez tajemnic”, „Londyńczycy”, „Instynkt” oraz nagradzany wielokrotnie na światowych festiwalach film dokumentalny Lidii Dudy „Uwikłani”.
Programowi towarzyszy kampania promocyjna, która rozpocznie się już w połowie stycznia br. i obejmie prasę (magazyny Grazia, Bravo, Bravo girl, Twist oraz Joy), internet oraz outdoor. Citylighty promujące serial pojawią się w ośmiu miastach Polski, a do szkół przesłane zostanie 330 plakatów. Spoty promujące „Teen Mom Poland” będą przez miesiąc emitowane w sieci kin Multikino.
„Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” - emisja od 26 stycznia 2014 roku o 18:25 w MTV Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.