28 kwietnia 2014 roku nadawanie rozpocznie Fokus TV, nowa telewizja o profilu edukacyjno-poznawczym (więcej tutaj i tutaj). Stacja znajdzie się w ofercie pierwszego multipleksu (MUX 1) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). Na razie brak jest szczegółów odnośnie sieci kablowych i platform satelitarnych. Nadawca, spółka TV Spektrum (której prezesem jest Ewa Lampart), należąca do grupy ZPR (podobnie jak m.in. kanały Eska TV i Polo TV również obecne w MUX 1), ujawnił właśnie logo i hasło stacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Fokus TV Otwiera świat" to hasło nowej stacji telewizyjnej o profilu edukacyjno-poznawczym, które ma za zadanie wprowadzić widzów w nowy interesujący świat. Uświadomić im, że oferta programowa Fokus TV poszerza ich wiedzę, pobudza ciekawość, rozwija pasje, inspiruje i pomaga się zrelaksować. Logotyp stacji jest natomiast uniwersalnym, nowoczesnym i czytelnym znakiem, który w szybko zmieniającym się świecie jest stabilny i ponadczasowy.
Logotyp Fokus TV składa się z następujących elementów: dominującej litery „F", położonej w centralnej części znaku, skrótu „TV" umieszczonego w prawym górnym rogu, słowa „FOKUS" w dolnej części oraz kwadratowej ramki. Podstawowy logotyp występuje w wersji czarnej na białym tle. Pozostałe wersje mają białe logo i jeden z 4 kolorów tła - oliwkowe, fioletowe, czerwone i turkusowe. Kolory te stanowią zespół cech wizualnych marki.
Zarówno projekt logotypu jak i hasło zostały stworzone przez zespół dedykowany do obsługi kanału, w skład którego weszły także zewnętrzne agencje Grupa 13 i Bombadil.
Przypomnijmy, iż dotąd było znane tymczasowe logo kanału z prezentacji stacji (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.