dodano: 2014-02-16 15:07 | aktualizacja:
2014-02-17 23:48
autor: Łukasz Knapik/Anita Kaźmierska |
źródło: forum.satkurier.pl/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie ze zgłoszeniami naszych Czytelników, kanał można było odpalić wyłączając na moment odbiornik z zasilania, ale po zmianie kanału lub wyłączeniu na czuwanie problem znowu występował.
Olga Zomer, rzecznik Cyfrowego Polsatu, dla portalu
satkurier.pl: -
Kanał [TV Trwam - przyp. red.]
jest już bez żadnych trudności dostępny za pośrednictwem naszych dekoderów, niezbędne było wprowadzenie odpowiednich ustawień po stronie nadawczej.
Od strony technicznej 17 lutego dokonano zmiany parametrów PID Video, PID PCR i PID PMT dla kanału
TV Trwam w MUX1 i to rozwiązało problem z dostępem do kanału na dekoderach TV Mobilnej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.