dodano: 2014-03-03 14:49 | aktualizacja:
2014-03-03 16:05
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Agora/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Agora informuje, że jej zadaniem jest zbudowanie pozycji na rynku telewizyjnym. Celem jest osiągnięcie oglądalności - około 1 proc. do końca 2014 roku i około 2 proc. do końca 2016 roku. Stacja próg rentowności ma osiągnąć w 2015 roku.
Nakłady na projekt mają wynieść 10 mln zł do 2016 roku.
Agora podaje, że jej aspiracje to zwiększenie liczby kanałów.
Jak czytamy w komunikacie Agory, spółka liczy na szybki sukces cyfrowego kanału filmowego, a jej aspiracją w dłuższej perspektywie jest zbudowanie istotnej pozycji na rynku telewizyjnych kanałów tematycznych
(więcej tutaj).
Przypomnijmy, iż 15 marca br. ruszy także wersja w wysokiej rozdzielczości - Stopklatka TV HD, która ma mieć identyczną ramówkę jak SD
(więcej tutaj i tutaj).
Partnerem technologicznym kanału jest Cyfrowy Polsat
(więcej tutaj). Stacja znajdzie się również w portfolio biura reklamy Polsat Media
(więcej tutaj i tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.