dodano: 2014-03-10 10:29 | aktualizacja:
2014-03-10 10:35
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do niedawna Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w
Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, na których firma jest obecna. Wcześniej przygotował, i z sukcesem przeprowadził, wprowadzenie marki
Play na polski rynek jako szef marketingu P4 w latach 2006-2009, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoja karierę zawodową zaczynał w
D’Arcy, by następnie pełnić funkcje dyrektora zarządzającego w
G7 i w polskim oddziale
BBDO Group.
–
Bardzo się cieszę, że Jacek Balicki dołącza do zespołu menedżerów nc+, gdzie będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za dalszy rozwój platformy – powiedział
Julien Verley, prezes zarządu nc+. –
Będziemy wykorzystywać jego bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem tak renomowanych marek, jak Samsung czy Play w budowie sukcesu nc+.
Na nowym stanowisku Jacek Balicki będzie zarządzał zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów.
–
Jestem niezwykle szczęśliwy rozpoczynając moją współpracę z nc+. Dołączam do grona profesjonalistów, których łączy wspólny cel: stworzenie jednej z najlepszych marek dla konsumentów na polskim rynku. Wspólnie skupimy się na dostarczaniu rozrywki na najwyższym poziomie, która zaspokoi najwyższe wymagania naszych odbiorców - komentuje Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.