reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

AXN: „Hannibal” 2 z aplikacją second screen [wideo]

dodano: 2014-03-11 14:54 | aktualizacja: 2014-03-11 15:42
autor: Łukasz Knapik | źródło: Sony Pictures Television

AXN Przed premierą drugiego sezonu „Hannibala” Sony Pictures Television (SPT) Networks rozszerza zakres cyfrowego zasięgu i precyzji swojej nowej aplikacji second screen dostosowanej do serialu. Aplikacja jest dostępna również w Polsce.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym roku aplikacja do serialu „Hannibal” została uruchomiona także w Rosji, Polsce i Korei Południowej w dniu premiery drugiego sezonu w poszczególnych krajach (więcej tutaj). Regiony te dołączyły do hiszpańskojęzycznych krajów Ameryki Łacińskiej, Brazylii, Azji Wschodniej, Hiszpanii i Portugalii, gdzie testowano aplikację podczas pierwszego sezonu serialu emitowanego w zeszłym roku.

Aplikacja second screen do „Hannibal” synchronizuje się z emitowanym właśnie odcinkiem oraz wykorzystuje technologię cyfrowego znaku wodnego, która pozwala jej zsynchronizować się również z odcinkiem odtwarzanym z DVR lub za pomocą VOD. Aplikacja jest dostępna w AppStore na wszystkie telefony i tablety z systemem iOS oraz w sklepie Google Play na urządzenia z systemem Android. Poprzez aplikację użytkownicy uzyskają dostęp do ekskluzywnych treści dotyczących Hannibala, mogą dowiedzieć się więcej o bohaterach, zobaczyć, jak rozwijają się ich relacje, oraz obejrzeć materiały zza kulis niedostępne nigdzie indziej. Funkcje społecznościowe umożliwią widzom bezpośrednią interakcję z serialem
i innymi fanami Hannibala.

- Aplikacja daje również niekonwencjonalne możliwości potencjalnym reklamodawcom - czytamy w komunikacie. Jej zawartość automatycznie synchronizuje się z odtwarzanym odcinkiem i umożliwia wyświetlanie interaktywnej reklamy na urządzeniu, na którym zainstalowana jest aplikacja. Sony Pictures Television (SPT) Networks podpisało pierwszą umowę z reklamodawcą w Brazylii, gdzie stworzyło interaktywną reklamę dla Fiata wykorzystującą możliwości second screen.

Od chwili premiery aplikacja second screen zdobyła kilkanaście nagród, w tym srebrną statuetkę Loyalty & Engagement Awards w kategorii Best Use of Social/Mobile, a także dwie nagrody w konkursie MOB-Ex Awards w kategorii Best App/Content by Media Owner, oraz Best Integration of Mobile.

)


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...