dodano: 2014-03-26 17:03 | aktualizacja:
2014-03-26 18:18
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Netia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach usługi Video Advisor, za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie czy na tablecie (urządzenia z systemem iOS lub Android), klient bankowości premium w Raiffeisen Polbank będzie mógł skontaktować się ze swoim osobistym doradcą z dowolnego miejsca, również poza standardowymi godzinami pracy banku. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł m.in. zasięgnąć informacji na temat oferty, omówić planowane inwestycje, korzystając z wyświetlających się na ekranie symulacji, wykresów i kalkulatorów, czy wreszcie zawrzeć transakcję bez konieczności odwiedzania oddziału.
Video Advisor to kolejny krok w rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji z bankiem. Dotychczas wideospotkania z osobistym doradcą były możliwe w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach w placówkach banku. Badania przeprowadzone na zlecenie Raiffeisen Polbank pokazują, że możliwość spotkania „twarzą w twarz” z bankowym doradcą, ale bez przychodzenia do oddziału, uznaje za bardzo atrakcyjną prawie 40 proc. ankietowanych. W skali 1-5 klienci ocenili swoje zadowolenie z tego kanału komunikacji na 4,9, jednocześnie oceniając jego nowoczesność na 5,0 i profesjonalizm na 4,8.
- Jesteśmy pierwszym bankiem na rynku, który zaoferował klientom segmentu Premium możliwość rozmowy z ekspertem poprzez urządzenia mobilne. Dostrzegając zmiany preferencji klientów i dbając o maksymalny komfort, dostarczamy bankową wiedzę bezpośrednio do ręki klienta. Dzięki współczesnej technologii, możemy zmienić sposób kontaktu zachowując formułę rozmowy „twarzą w twarz". Docelowo całość relacji bankowej z klientem segmentu Premium, łącznie z pełną obsługą operacyjną oraz możliwością zakupu również najbardziej złożonych produktów inwestycyjnych, będzie prowadzona w oparciu o urządzenia mobilne - powiedział
Artur Mojecki, dyrektor
Departamentu Bankowości Osobistej w
Raiffeisen Polbank.
Obecnie aplikacja udostępniana jest klientom do testów. Bank planuje uruchomienie jej pełnej funkcjonalności - pozwalającej na sfinalizowanie transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu - w drugiej połowie roku.
Rozwiązanie do wideo rozmów w ramach usługi Video Advisor dostarcza konsorcjum firm: Netia i Mobitoki, z wykorzystaniem technologii firmy Vidyo Inc.
Netia, na bazie technologii firmy Vidyo, oferuje systemy wideokonferencyjne w architekturze tzw. chmury publicznej (usługa Netia Video Anywhere) lub jako systemy działające na infrastrukturze klienta, w architekturze chmury prywatnej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.