reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Netia: Mobilny doradca wideo w Raiffeisen Polbank

dodano: 2014-03-26 17:03 | aktualizacja: 2014-03-26 18:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Netia

Netia Raiffeisen Polbank - pionier, jak czytamy w komunikacie, na rynku bankowości mobilnej w Polsce - udostępnił testowo klientom segmentu Premium nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwala na wideospotkanie klienta z jego osobistym doradcą bankowym za pomocą urządzenia mobilnego. W stworzeniu rozwiązania o roboczej nazwie Video Advisor uczestniczyła Netia.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach usługi Video Advisor, za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie czy na tablecie (urządzenia z systemem iOS lub Android), klient bankowości premium w Raiffeisen Polbank będzie mógł skontaktować się ze swoim osobistym doradcą z dowolnego miejsca, również poza standardowymi godzinami pracy banku. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł m.in. zasięgnąć informacji na temat oferty, omówić planowane inwestycje, korzystając z wyświetlających się na ekranie symulacji, wykresów i kalkulatorów, czy wreszcie zawrzeć transakcję bez konieczności odwiedzania oddziału.

Video Advisor to kolejny krok w rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji z bankiem. Dotychczas wideospotkania z osobistym doradcą były możliwe w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach w placówkach banku. Badania przeprowadzone na zlecenie Raiffeisen Polbank pokazują, że możliwość spotkania „twarzą w twarz” z bankowym doradcą, ale bez przychodzenia do oddziału, uznaje za bardzo atrakcyjną prawie 40 proc. ankietowanych. W skali 1-5 klienci ocenili swoje zadowolenie z tego kanału komunikacji na 4,9, jednocześnie oceniając jego nowoczesność na 5,0 i profesjonalizm na 4,8.

- Jesteśmy pierwszym bankiem na rynku, który zaoferował klientom segmentu Premium możliwość rozmowy z ekspertem poprzez urządzenia mobilne. Dostrzegając zmiany preferencji klientów i dbając o maksymalny komfort, dostarczamy bankową wiedzę bezpośrednio do ręki klienta. Dzięki współczesnej technologii, możemy zmienić sposób kontaktu zachowując formułę rozmowy „twarzą w twarz". Docelowo całość relacji bankowej z klientem segmentu Premium, łącznie z pełną obsługą operacyjną oraz możliwością zakupu również najbardziej złożonych produktów inwestycyjnych, będzie prowadzona w oparciu o urządzenia mobilne - powiedział Artur Mojecki, dyrektor Departamentu Bankowości Osobistej w Raiffeisen Polbank.

Obecnie aplikacja udostępniana jest klientom do testów. Bank planuje uruchomienie jej pełnej funkcjonalności - pozwalającej na sfinalizowanie transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu - w drugiej połowie roku.

Rozwiązanie do wideo rozmów w ramach usługi Video Advisor dostarcza konsorcjum firm: Netia i Mobitoki, z wykorzystaniem technologii firmy Vidyo Inc.

Netia, na bazie technologii firmy Vidyo, oferuje systemy wideokonferencyjne w architekturze tzw. chmury publicznej (usługa Netia Video Anywhere) lub jako systemy działające na infrastrukturze klienta, w architekturze chmury prywatnej.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter SCR 4UB Opticum Robust 3 Legacy

Konwerter Unicable UB4 + 3 Legacy marki Opticum Robust pozwala...

129 zł Więcej...

Usługa CANAL+ BOX 4K Ultra HD

Najnowszy dekoder CANAL+ BOX 4K (model HY4001) w nowej cenie...

199 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

329 zł Więcej...