dodano: 2014-04-03 06:55 | aktualizacja:
2014-04-03 10:22
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Elsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Komunikat sieci Elsat:
Szanowni Klienci! Wciąż dostajemy od Was sygnały o nierzetelnych przedstawicielach konkurencyjnych firm oferujących usługę telewizji, którzy szerzą nieprawdziwe informacje na temat firmy Elsat.
Manipulują w ten sposób klientem informując go, że jeżeli nadal chce odbierać sygnał telewizyjny niektórych z kanałów musi zerwać umowę z Elsatem oraz podpisać umowę z innym operatorem - kategorycznie zaprzeczamy tym informacjom.
Jednocześnie nakłaniamy do bardzo dokładnego czytania umów z przedstawicielami konkurencyjnych firm, ponieważ po podpisaniu takich dokumentów w zdecydowanej większości klient dobrowolnie zrzeka się 10-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
Pamiętaj, że jeśli zawarłeś z nami umowę na określony czas, to w przypadku jej wcześniejszego rozwiązania zmuszeni jesteśmy poprosić o zwrot ulg, które w związku z zobowiązaniem zostały tobie udzielone. Tak więc zanim podpiszesz umowę z innym operatorem, zorientuj się w Biurze Obsługi Klienta (BOK) do kiedy trwa twoja umowa z Elsatem. Taka informacja z pewnością pomoże podjąć decyzję o podpisaniu umowy z innym operatorem oraz pomoże uniknąć otrzymania przez Ciebie dwóch odrębnych faktur za usługę telewizji.
Przy okazji przypominamy i zapewniamy, że nasi abonenci do odbioru telewizji nie potrzebują anten satelitarnych.
Ponadto każdy z przedstawicieli handlowych firm Elsat Sp. z o. o. i Sileman Sp. z o.o. ma przy sobie identyfikator
i wizytówki. Przedstawiciele handlowi posiadają również druki umów in blanco z danymi firm Elsat i Sileman.
Wizerunki naszych przedstawicieli handlowych znajdują się w dziale „Kontakt” na stronie: www.elsat.pl/kontakt
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.