dodano: 2014-04-25 10:24 | aktualizacja:
2014-04-25 10:38
autor: Rafał Olchowik |
źródło: lenta.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TNS podał, że wzrost oglądalności ma związek z sytuacją na terenie Autonomicznej Republiki Krymu i późniejszym przyłączeniem Półwyspu w skład Rosji. Największe zainteresowanie wiadomościami telewizyjnymi z Ukrainy zaobserwowano w grupie wiekowej 35-54 lat.
Oprócz tego,
TNS zaznaczył, że coraz większą rolę odgrywa tematyka internetowa w rosyjskim eterze telewizyjnym. Od 2010 do 2014 roku aż 9-krotnie wzrosła częstość mówienia o projektach internetowych w wiadomościach telewizyjnych. W marcu 2010 roku telewizja na media internetowe odnosiła się 128 razy, a w marcu bieżącego roku - już 1132 razy. Najczęściej wymieniane były serwisy
YouTube,
Twitter i
Facebook.
Analitycy
TNS zauważyli też zwiększoną popularność sportowych wiadomości telewizyjnych i internetowych serwisów o tematyce sportowej. Pozytywny efekt wywołała zimowa olimpiada w Soczi. W lutym br. programy sportowe w telewizji śledziło prawie 50% rosyjskich widzów (dla porównania w styczniu - 37%).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.