reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska: 903 tys. sprzedanych usług tv cyfrowej

dodano: 2014-11-06 10:40 | aktualizacja: 2014-11-06 20:35
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC

Logo_UPC_New_2007 UPC Polska w trzecim kwartale 2014 roku zwiększało sprzedaż cyfrowej telewizji, Internetu i telefonii. Na koniec września 1 420 600 klientów korzystało z 2 708 700 usług. W trzecim kwartale liczba RGU telewizji cyfrowej wzrosła do 902 800, czyli o 16 000 w porównaniu ze stanem na koniec II kwartału 2014 r. Liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 12 000, do poziomu 970 100, a telefonii – o 9 400 i wyniosła 544 400.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec trzeciego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2 708 700, a liczba klientów wyniosła 1 420 600. Do poziomu 81 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej, a potrójną usługę wybrało już ponad 34 proc. klientów.

Kluczowe wydarzenia III kwartału:
  • Wzrosła liczba sprzedanych usług RGU* telewizji cyfrowej, Internetu i telefonii zarówno w porównaniu z II kwartałem 2014 r., jak i rok do roku;
  • Do ponad 80 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej;
  • Dzięki prowadzonym inwestycjom UPC powiększyło zasięg dwukierunkowej sieci o 15 100 gospodarstw domowych, w tym także w małym miejscowościach, i obecnie dociera do 2 658 100 gospodarstw domowych;
  • UPC postawiło na dalszy rozwój sieci sprzedaży, otwierając pierwszy salon w galerii handlowej w Lublinie; ruszyła też kolejna odsłona kampanii z Megarodzinką;
  • Rozpoczęła się II edycja konkursu Think Big skierowanego do małych przedsiębiorstw z globalnymi aspiracjami

- Dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w trzecim kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba odbiorców telewizji analogowej spada, a na koniec III kwartału wyniosła 291 400. Liczba klientów ogółem zmniejszyła się o 16 tys. w stosunku do II kwartału, głównie za sprawą wygaśnięcia umów dotyczących pakietów spółdzielczych - czytamy w komunikacie UPC Polska.

W III kwartale UPC włączyło kolejne kanały, m.in. Polsat Film HD, TV Puls HD, Tele5 HD, Stopklatka HD, a także Muzo.tv i Disco Polo Music. Łącznie  na koniec III kwartału oferta liczyła ponad 190 kanałów cyfrowej jakości, w tym aż 51 w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. CANAL+ i HBO, oraz do ponad 5000 programów na żądanie, w tym ponad połowy bezpłatnie. W sierpniu abonenci Telewizji Cyfrowej UPC mogli też wykupić dostęp do FIVB Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn Polska 2014 – koszt dostępu do wydarzenia w UPC wyniósł 79 zł. Telewizja Cyfrowa UPC to także aplikacja Horizon TV, pozwalająca oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych, także poza domem.

*RGU – Revenue Generatung Unit – liczba sprzedanych usług


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...