reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku

dodano: 2014-11-14 10:45 | aktualizacja: 2014-11-14 11:08
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Wirtualnemedia.pl

Cyfrowy Polsat Plus Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Cyfrowego Polsatu (więcej tutaj), powiedział podczas konferencji prasowej w dniu 13 listopada br., że obecnie grupa nie pracuje nad przyszłością marki w sposób intensywny, ale nie traci tej sprawy z pola widzenia i pochyli się nad nią wkrótce. Jego słowa odnosiły się do kwestii ewentualnego rebrandingu, w wyniku którego na rynku zostałaby jedna główna marka - Cyfrowy Polsat albo Plus. - Proces decyzyjny jest przed nami, obecnie skupiamy się na realizacji strategii - powiedział Gillner-Gorywoda (za wirtualnemedia.pl).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W maju br. Dominik Libicki, poprzedni prezes Cyfrowego Polsatu, powiedział w rozmowie z „Rzeczpospolitą”, że posiadanie dwóch marek może powodować konfuzję komunikacyjną w głowach klientów. Dodał, że argumentów do rozważenia jest więcej i dlatego nie jest to łatwa decyzja do podjęcia. Zaznaczył, że w segmencie internetowym osobne marki są atutem, ponieważ Plus jest skierowany do klientów indywidualnych korzystających głównie z urządzeń mobilnych, a Cyfrowy Polsat - do gospodarstw domowych. Libicki zapewnił też wówczas, że nie ma planów likwidacji marki Polsat.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...