dodano: 2014-11-14 10:45 | aktualizacja:
2014-11-14 11:08
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W maju br.
Dominik Libicki, poprzedni prezes Cyfrowego Polsatu, powiedział w rozmowie z „Rzeczpospolitą”, że posiadanie dwóch marek może powodować konfuzję komunikacyjną w głowach klientów. Dodał, że argumentów do rozważenia jest więcej i dlatego nie jest to łatwa decyzja do podjęcia. Zaznaczył, że w segmencie internetowym osobne marki są atutem, ponieważ Plus jest skierowany do klientów indywidualnych korzystających głównie z urządzeń mobilnych, a Cyfrowy Polsat - do gospodarstw domowych. Libicki zapewnił też wówczas, że nie ma planów likwidacji marki Polsat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.