Fightklub: Pięściarze w kampanii społecznej [wideo]
dodano: 2014-12-11 12:32 | aktualizacja:
2014-12-11 13:21
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Media Production Sp. z o.o.
Rusza II edycja kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania zwierząt w Polsce. W akcji tym razem biorą udział Mistrzowie Świata w boksie: Iwona Guzowska i Dariusz „Tiger” Michalczewski. Pięściarze stoczą ze sobą charytatywną walkę o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoją podobizną. Telewizja Fightklub jest patronem medialnym akcji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem akcji jest uwrażliwienie ludzi na los psów. W kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko” w tym roku zaangażowali się polscy Mistrzowie Świata w boksie: Iwona Guzowska i Dariusz „Tiger” Michalczewski. Obydwoje są znani ze swoich działań na rzecz zwierząt oraz udziału w licznych kampaniach społecznych i charytatywnych. Ich udział w kampanii pokazuje, jak najsilniejsi mogą stawać w obronie najsłabszych.
Podobnie jak w zeszłym roku, w ramach akcji powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zebrane zostaną fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach. Kalendarz dostępny jest w dwóch wersjach: na jednym znajduje się Iwona Guzowska, na drugim „Tiger”, a towarzyszą im urocze pieski należące do Michalczewskiego. Pięściarze będą rywalizować między sobą o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem.
- Zaangażowałem się w kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko”, ponieważ wierzę, że im więcej będziemy mówić o problemie znęcania się nad zwierzętami, tym większa szansa, że społeczeństwo będzie reagować na takie przypadki. I to reagować na czas, a nie wtedy, kiedy już jest za późno - tłumaczy Dariusz Michalczewski. Iwona Guzowska, która brała udział również w I edycji akcji, dodaje: - Musimy też pamiętać o tym, że jeśli ktoś decyduje się przygarnąć kota, psa czy inne zwierzę powinien wziąć za niego pełną odpowiedzialność. Kochać go, dbać i mieć w nim najlepszego przyjaciela.
„Pięściarze bokserom i nie tylko” - spot promujący akcję:
Kalendarz jest już dostępny na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach.
Telewizja Fightklub zaangażowała się w akcję jako patron medialny, między innymi poprzez emisję spotów reklamowych.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.