reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Baza abonencka Trikolor TV przekroczyła 11,01 mln

dodano: 2015-04-15 15:54 | aktualizacja: 2015-04-15 16:12
autor: Rafał Olchowik | źródło: sat-expert.com

Trikolor TV Największa rosyjska platforma satelitarna Trikolor TV podała swoje najnowsze osiągnięcia za I kwartał 2014 roku. W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2015 roku do oferty HD operatora podłączonych zostało 312,3 tys. nowych abonentów. Całkowita liczba klientów HD wzrosła o 9% do poziomu 4,95 mln. Baza abonencka Trikolor TV przekroczyła 11,01 mln. W porównaniu z analogicznym okresem w 2014 roku, przychody operatora wzrosły o 34% i wyniosły 2,7 mld rubli.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszych trzech miesiącach roku ponad 2,31 mln klientów przedłużyło umowę na korzystanie z usług Trikolor TV. Z tej liczby ok. 1,86 mln wybrało nowy podstawowy pakiet Edinyj, który na rynku zadebiutował 26 stycznia 2015 roku. 2 marca w pakiecie pojawiły się kanały filmowe, wcześniej wchodzące w skład dodatkowo płatnych opcji: SuperKino HD i Kinozały Trikolor TV. Także do Edinyj weszły kanały muzyczne opcji Muzykalnyj i stacje radiowe. Według danych z 31 marca 2015 roku, pakiet Edinyj obejmował 172 stacje telewizyjne, w tym 32 w jakości HD.

W pierwszym kwartale 2015 roku podjęliśmy szereg rewolucyjnych kroków – znormalizowaliśmy podstawowe usługi i maksymalnie zwiększyliśmy ich zawartość. Teraz w ramach ujednoliconej usługi dostępne są serwisy, które wcześniej oferowane były za dodatkową opłatą. Uzupełniliśmy kanały premium z najlepszymi filmami zagranicznymi, tworząc w ten sposób najlepszą ofertę na rynku płatnej telewizji. Oprócz tego, w marcu nasz pakiet Edinyj wzmocniliśmy o kilka kanałów HD (KHL HD, Nasze HD). Tylko pozycja lidera pozwala stworzyć tak bezprecedensową ofertę pod względem ceny i jakości. Pozwoliło to nie tylko osiągnąć zaplanowane wskaźniki co do nowych podłączeń, ale też znacznie przekroczyć procent abonentów, przedłużających subskrypcję. Naszym podstawowym bodźcem wzrostu podłączeń i odnowienia istniejących to jakość, duża różnorodność treści w pakiecie podstawowym, dodatkowe serwisy i programy klienckie. Na tej podstawie widzimy wzrost zainteresowania użytkowników naszą podstawową usługą

- powiedział dyrektor generalny Trikolor TV, Aleksiej Chołodow.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...