dodano: 2015-07-01 11:42 | aktualizacja:
2015-07-01 11:53
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Ekstraklasa
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach rozwoju wieloletniej współpracy T-Mobile Polska i Ekstraklasa S.A. przygotują dla kibiców zestaw innowacyjnych narzędzi zawierających statystyki na żywo i statystyki pomeczowe. Projekt będzie nosił nazwę
T-Mobile Stats.
W T-Mobile Stats będzie można korzystać z kilku opcji obszernych statystyk opartych o analizy profesjonalnych systemów statystycznych firmy Prozone.
Liczba statystyk, jakie pojawią się w grafikach meczowych w transmisjach z meczów Ekstraklasy, będzie znacznie obszerniejsza niż kiedykolwiek. Będzie można się z nich dowiedzieć, poza podstawowymi statystykami meczowymi, między innymi:
- którymi strefami boiska najchętniej atakuje dany zespół;
- liczbę podań oraz procent zagrań do przodu i do tyłu;
- w jakich sektorach boiska drużyna odzyskuje piłkę.
Przygotowana zostanie też dedykowana aplikacja statystyczna na urządzenia mobilne typu tablety i smartfony, gdzie będzie można obserwować takie statystyki jak:
- szanse na zwycięstwo zaraz po stracie bramki;
- dokładny czas posiadania piłki;
a także podzielić się ze znajomymi z popularnego portalu społecznościowego infografikami statystycznymi, np. o posiadaniu piłki w wybranym spotkaniu Ekstraklasy.
Obszerne statystyki w aplikacji będą dotyczyły wszystkich 296 meczów Ekstraklasy w sezonie. Ponadto będzie można zaznajomić się z przekrojowymi analizami dotyczącymi zarówno zawodników, jak i zespołów, na przykład pod kątem podań, dośrodkowań czy stref odbioru piłki.
Uruchomiona zostanie także specjalna podstrona tzw. match center w oficjalnym serwisie rozgrywek pod domeną
www.live.ekstraklasa.org
Kluby i dziennikarze bezpośrednio po meczu będą otrzymywali raporty statystyczne z pogłębionymi statystykami poświęconymi każdemu meczowi Ekstraklasy. Raporty te będą dostępne również na oficjalnej stronie rozgrywek
www.ekstraklasa.org.
Silny partner, jakim jest T-Mobile, decyduje się na kontynuację współpracy z Ekstraklasą. To umacnia w nas wiarę w to, co robimy na co dzień, czyli we wzmacnianie marki Ekstraklasa i poszerzanie możliwości, jakie współpraca z Ekstraklasą daje partnerom. Ten projekt bowiem jest absolutnym novum i stanowi kolejny, nie eksploatowany wcześniej, obszar który daje nie tylko partnerom Ekstraklasy promocje własnej marki, ale i kibicom daje narzędzie głębszego zaangażowania się w ligę i kibicowanie własnej drużynie oraz analizowanie pozostałych piłkarzy i drużyn
– komentuje Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Warto pamiętać, że badania marketingowe Millward Brown potwierdziły, że rozgrywkami Ekstraklasy interesuje się ponad 10 milionów Polaków.
Wspólnie z Ekstraklasą znaleźliśmy nowy model zaangażowania T-Mobile w rozgrywki, dzięki któremu wykorzystamy w pełni potencjał jaki stoi za firmą technologiczną, z korzyścią dla nas, a przede wszystkim dla kibiców. Będziemy kontynuować naszą współpracę jednocześnie dokładając jeszcze jedną cegiełkę do bardzo dobrze funkcjonującego produktu jakim jest Ekstraklasa
– mówi Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.