dodano: 2015-07-23 17:55 | aktualizacja:
2015-07-26 19:43
autor: Rafał Olchowik |
źródło: cableman.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Baza abonencka
Orion Express z ostatnich 6 miesięcy 2015 roku to 2,7 mln gospodarstw domowych. W okresie sprawozdawczym operator przyciągnął do siebie 119 tys. nowych klientów, co oznacza wzrost o 5% w stosunku do końca 2014 roku.
Najwięcej abonentów operator pozyskał w Petersburgu (15%), obwodzie leningradzkim (15%), Moskwie (14%), Czukockim Okręgu Autonomicznym (11%), Republice Ałtaju (11%), obwodzie czelabińskim (10%) i Kraju Zabajkalskim (10%).
Całkowite przychody na pierwsze półrocze osiągnęły sumę 1,528 mld rubli, co stanowi przyrost o 5% w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
Strategia rozwoju na 2015 rok zakłada rozszerzanie oferty dla abonentów przy zachowaniu atrakcyjnego abonamentu. W kwietniu br.
Orion Express jednorazowo uruchomił 24 kanały. Podstawowe pakiety usługi
Telekarta uzupełnił o 44 kanały i obecnie oferuje ich ponad 200.
Według analityków,
ostateczne nasycenie na rynku w Rosji nastąpi w 2019 roku, kiedy penetracja usług płatnej telewizji przekroczy 80%. Biorąc pod uwagę ten trend, operator kontynuuje działanie mające na celu przyciągnięcie nowych klientów. Tak więc w czerwcu br. operator rozpoczął sprzedaż nowych pakietów
Legkij i
Legkij Wostok z ofertą 27-60 kanałów za cenę 600 rubli rocznie. Akcja jest wymierzona w abonentów, którzy przy wyborze operatora satelitarnego kierują się przede wszystkim ceną.
Orion Express posiada platformę satelitarną
Kontinent TV i usługę prepaid
Telekarta. Są one realizowane przez satelity
Horizons 2/
Intelsat 15 (85,2°E). Ponadto, ma jeszcze platformę
Wostocznyj Express, adresowaną do mieszkańców Syberii. Ta z kolei jest dystrybuowana przez satelitę
Express-AM5 (140°E).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.