dodano: 2016-01-05 17:08 | aktualizacja:
2016-01-05 17:34
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Liberty Global
UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii, wykorzystującej format MegaRodzinki(więcej tutaj). Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące. W najnowszej reklamie aktorka Sylwia Gliwa, wcielająca się w rolę MegaMamy, promuje 50-procentowy upust na wszystkie usługi UPC dla nowych klientów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wszyscy nowi klienci otrzymają usługi w promocji, która pozwala na korzystanie z nich nawet przez trzy miesiące w cenie niższej o 50 proc. Klient otrzyma zniżkę niezależnie od tego czy wybiera jedną usługę, dwie lub więcej. Spot obejrzeć można na kanale YouTube UPC Polska (zobacz wideo).
Sylwia Gliwa w nowej kampanii UPC Polska:
- UPC - zgodnie z przyjętą strategią - konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi - telewizję, Internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w telewizji cyfrowej UPC Polska, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce. W ramach platformy Horizon, której sprzedaż przekroczyła już 100 000, klienci mają też dostęp do telewizji mobilnej, dzięki aplikacji Horizon Go oraz do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali. Przyspiesza także Internet - klienci indywidualni mogą korzystać z łącza o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi do 600 Mb/s - zapewnia operator.
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.