reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska z nową ofertą promocyjną [wideo]

dodano: 2016-01-05 17:08 | aktualizacja: 2016-01-05 17:34
autor: Łukasz Knapik | źródło: Liberty Global

UPC Polska Sylwia Gliwa UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii, wykorzystującej format MegaRodzinki (więcej tutaj). Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące. W najnowszej reklamie aktorka Sylwia Gliwa, wcielająca się w rolę MegaMamy, promuje 50-procentowy upust na wszystkie usługi UPC dla nowych klientów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wszyscy nowi klienci otrzymają usługi w promocji, która pozwala na korzystanie z nich nawet przez trzy miesiące w cenie niższej o 50 proc. Klient otrzyma zniżkę niezależnie od tego czy wybiera jedną usługę, dwie lub więcej. Spot obejrzeć można na kanale YouTube UPC Polska (zobacz wideo).

Sylwia Gliwa w nowej kampanii UPC Polska:



- UPC - zgodnie z przyjętą strategią - konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi - telewizję, Internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w telewizji cyfrowej UPC Polska, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce. W ramach platformy Horizon, której sprzedaż przekroczyła już 100 000, klienci mają też dostęp do telewizji mobilnej, dzięki aplikacji Horizon Go oraz do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali. Przyspiesza także Internet - klienci indywidualni mogą korzystać z łącza o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi do 600 Mb/s - zapewnia operator.

UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii i wprowadza nową ofertę promocyjną. Na zdjęciu aktorka Sylwia Gliwa w kampanii UPC Polska, foto: Liberty Global


Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...