- Własne produkcje Player.pl to ogromne możliwości dla reklamodawców. Cieszę się, że Play dostrzegł potencjał w naszej najnowszej produkcji, a wyniki oglądalności „Lip Sync Battle Ustawka” w pierwszych dniach od premiery potwierdzają, że to była naprawdę dobra decyzja
- powiedział Christian Anting, członek zarządu TVN S.A. do spraw digital i E-commerce.
- Play, najczęściej wybierany operator komórkowy w Polsce, wierzy w moc muzyki, stąd nasza współpraca z muzycznym i rozrywkowym „Lip Sync Battle Ustawka”. Od listopada ubiegłego roku nasi klienci mają dostęp do nielimitowanej muzyki za darmo dzięki usłudze TIDAL Premium. Po zaledwie trzech miesiącach TIDAL stał się numerem jeden serwisów streamingowych premium w Polsce - nasze hasło „Muzyka przeszła do Play” stało się faktem. W reklamach Play stale pojawiają się gwiazdy muzyczne. W najnowszej kampanii występują młodzi polscy artyści - Margaret i Dawid Podsiadło, ale też takie ikony, jak Madonna, Rihanna, czy Daft Punk
- stwierdził Bartosz Dobrzyński, dyrektor do spraw marketingu, członek zarządu P4 sp. z o.o., operatora sieci Play.
Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
539 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...