reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska ze wzrostem liczby RGU

dodano: 2016-05-10 15:14 | aktualizacja: 2016-05-10 15:51
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC/satkurier.pl

Logo_UPC_New_2007 Sieć UPC Polska na koniec marca 2016 r. posiadała 1.437.200 klientów korzystających z 2.871.900 usług (RGU*). W ciągu trzech pierwszych miesięcy br. liczba klientów UPC spadła o 4.400 abonentów, a liczba RGU wzrosła o 24.200 usług. Oznacza to, że mimo spadku ogólnej liczby klientów, coraz więcej abonentów UPC decyduje się na usługi łączone. 37,4 proc. wszystkich klientów UPC wybrało pakiety trzech usług: telewizji, Internetu i telefonii (36,5 proc. na koniec 2015 roku).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec marca 2016 r. z usług Internetu szerokopasmowego UPC korzystało 1.064.900 klientów, co oznacza wzrost o 12.400 w ciągu pierwszego kwartału. Jak informuje UPC Polska, ponad 87 proc. klientów korzysta z Internetu o szybkości 30 Mb/s lub większej.

W tym samym czasie liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 7.800, osiągając poziom 970.000, a telewizji analogowej spadła o 8.600 do 232.100 abonentów. Sumarycznie, liczba klientów telewizyjnych UPC spadła w pierwszym kwartale 2016 r. o 800 abonentów.

Jeśli chodzi o usługi telefoniczne, liczba abonentów wzrosła w tym okresie o 12.600 w stosunku do czwartego kwartału 2015 r., dochodząc do 605.000 na koniec pierwszego kwartału 2016 r.

W zasięgu sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.

Cieszę się, że dołączyłem do zespołu UPC Polska i mogę poprowadzić firmę przez kolejny etap jej dynamicznego wzrostu. W erze konwergencji i rosnącej konkurencji międzysektorowej operatorzy muszą skupiać się na stałym podnoszeniu jakości i atrakcyjności świadczonych usług oraz zwiększaniu jakości obsługi klienta czyli tego, co określamy mianem „customer experience”. Dzięki wzbogaceniu naszej oferty w pierwszym kwartale br. UPC Polska utrzymała pozycję lidera w obszarze innowacji produktowych i po raz kolejny udowodniła, że najważniejsza jest dla nas satysfakcja klientów

– powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes zarządu UPC Polska.


* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...