dodano: 2016-05-12 11:16 | aktualizacja:
2016-05-12 15:06
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czechy
Pod koniec marca 2016 roku odnotowano w sumie
117,6 tys. abonentów freeSAT w Czechach. W porównaniu kwartalnym ma jednak około 2,5 tys. klientów mniej. Spadek akurat w sezonie sprzedaży jest zaskakujący. Powodem tego może być albo spadek procentowy płatnej telewizji w Czechach ogólnie, albo to, że abonenci przeszli do jednej z konkurencyjnych płatnych platform.
Słowacja
Na Słowacji operator ma taką samą liczbę abonentów jak na koniec roku -
69,3 tys. - nic się nie zmieniło.
Węgry
Jedynym rynkiem, na którym UPC DTH zanotowała wzrost w pierwszym kwartale, jest rynek węgierski. Do końca marca 2016 roku operator zdobył łącznie 3,8 tys. nowych klientów. Wzrost nastąpił w związku z migracją z kończącej działalność platformy AustriaSat Magyarország, z konkurencyjnej grupy medialnej M7 Group. Na Węgrzech platforma
UPC Direct ma w sumie
293,2 tys. abonentów.
Rumunia
Pod względem liczby abonentów najwięcej z platform UPC DTH straty poniosła nieoczekiwanie rumuńska platforma Focus Sat. W pierwszym kwartale, Focus Sat stracił 5 tys. klientów i ma w sumie
345,6 tys. abonentów.
Operator UPC DTH posiada łącznie 825,7 tys. abonentów w czterech krajach - Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.
Źródło:
parabola.cz
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.