Zmiany w strukturze polskiego oddziału BBC Worldwide
dodano: 2016-08-04 16:11
autor: Janusz Sulisz |
źródło: BBC Worldwide
BBC Worldwide poinformowało o zmianach w strukturze polskiego oddziału. Zbigniew Pruski awansował na stanowisko Head of Affiliate Sales, a do jego zespołu na stanowisku Affiliate Sales Executive dołączył Michał Gilarski.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zbigniew Pruski jest związany z BBC Worldwide od 2011 roku. W tym czasie odpowiadał za zwiększanie przychodów przynoszonych przez kanały BBC WW dostępne na naszym rynku, w tym za światową premierę dwóch globalnych marek BBC Brit i BBC Earth, która odbyła się w Polsce w ubiegłym roku. Zbigniew Pruski będzie kontynuował sprzedaż i dystrybucję kanałów linearnych jednocześnie odpowiadając za rozwój działu produktów konsumenckich, w których skład wchodzi m.in. dystrybucja DVD, eventy oraz merchandising.
Michał Gilarski swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi pracując dla Viacom International Media Networks, gdzie odpowiadał za przygotowywanie i zarządzanie analizami biznesowymi na potrzeby negocjacji umów dystrybucyjnych z największymi operatorami kablowymi oraz dostawcami DTH. Jego nowa rola w BBC Worldwide Polska polegać będzie na wspieraniu dystrybucji kanałów linearnych oraz administracji działu.
Miło mi obserwować rozwój pracowników w ramach struktur BBC Worldwide w Polsce oraz dołączanie do naszych szeregów nowych, zdolnych osób. Zmiany tego typu to dowód na to, że spółka się rozwija. Jestem przekonany, że mocny dział dystrybucji daje możliwość dalszego pogłębiania współpracy z partnerami, a w rezultacie szerszą dystrybucję naszych kanałów
– komentuje Jacek Koskowski, General Manager & Vice President, BBC Worldwide Polska.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.