Discovery Communications, właściciel Eurosportu, kupił 20 proc. udziałów w Play Sports Group, nadawcy internetowych sieci Global Cycling Network (GCN) i Global Mountain Bike Network (GMBN).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W styczniu 2017 roku Play Sports Group osiągnął liczbę ponad 20 mln fanów kolarstwa w ramach swojego kanału na YouTube, profilów na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Założona cztery lata temu przez Simona Weara firma publikuje ponad 1100 filmów rocznie. Jej kanały są skoncentrowane na tworzeniu atrakcyjnych, rozrywkowych i edukacyjnych treści wideo, prezentowanych z pasją przez zespół byłych sportowców zawodowych. Fani kolarstwa zabierani są za kulisy i mogą poznać bliżej swoich idoli, takich jak Peter Sagan czy Danny Hart.
Eurosport jest znany z pokazywania wielu imprez kolarskich, w tym Tour de France, Giro d'Italia, Vuelta a España oraz wszystkich pięciu monumentów kolarstwa (Mediolan-San Remo, Dookoła Flandrii, Paryż-Roubaix, Liege-Bastogne-Liege, Giro di Lombardia).
Dzięki inwestycji poczynionej w Play Sports Group przez Discovery Communications, nadawca będzie mógł dalej rozwijać swoją działalność. Firma uruchomi kolejne kanały, zatrudniając przy tym 150 osób na nowo utworzonych stanowiskach w ciągu najbliższych dwóch lat - głównie w Bath w Wielkiej Brytanii, a także w nowych, międzynarodowych biurach.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.