- Musieliśmy przygotować coś, co wybije się ponad inne spoty o tematyce 1 proc. Należy też zauważyć, że mówimy tutaj o temacie dość specyficznym, pokazywanym w mediach w sposób stereotypowy. Chcieliśmy - poza zachęceniem do przekazania 1 proc. na rzecz fundacji - także walczyć z wizerunkiem osób starszych w mediach
- mówi Erin Dąbska, prezes Fundacji TV Puls „Pod Dębem”.
- Chcieliśmy pokazać naszych seniorów - podopiecznych fundacji - z nieco innej perspektywy. Nasz zespół kreatywny chciał poprzez ten spot zmienić postrzeganie osób starszych i starości. Dzięki świetnej pracy całej ekipy efekt końcowy jest tym, co chcieliśmy osiągnąć: przewrotnym spotem z fajnym, pozytywnym przekazem
- dodaje Bartłomiej Foszer, managing director Foszer Sawicki.
- Jesteśmy fundacją, która powstała żeby dbać o godną starość ludzi w Polsce. Mamy świadomość, jak wiele jest do zrobienia w tym obszarze, z jak wieloma kłopotami dnia codziennego borykają się dziś ludzie starsi, oraz ich rodziny i opiekunowie. Nie rozwiążemy wszystkich problemów, ale dołożymy starań, aby dzięki naszej działalności charytatywnej życie seniorów, o których społeczeństwo często zapomina, było lepsze
- mówi Erin Dąbska.
Antena Fuba DAT913 Combo H/V LTE dla MUX 8
Wysokiej jakości telewizyjna antena szerokopasmowa DAT913 marki Fuba. Zaprojektowana specjalnie...
159 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 Opticum Terra Plus H.265
Odbiornik DVB-T/T2 firmy AX Technology dla Naziemnej Telewizji Cyfrowej (NTC)...
125 zł Więcej...Odbiornik VU+ SOLO 4K Combo
Vu+ SOLO 4K - odbiornik od koreańskiego producenta Marusys. Pierwszy...
1650 zł Więcej...