Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba skarg na
HD Austria wzrosła, czytamy w oświadczeniu urzędu, na przykład operator nie potwierdza odstąpienia przez klienta od umowy i nadal nalicza opłaty abonamentowe. Praktyka ta nie jest prawidłowa, informuje urząd, wzywając jednocześnie osoby dotknięte problemem do skontaktowania się z działem ochrony konsumentów.
HD Austria nie tylko ignoruje rezygnacje z umów, ale często również nie reaguje na skargi konsumentów, czytamy w komunikacie urzędu. Co więcej, operator nie odpowiada nawet na listy samego urzędu. Próba nawiązania kontaktu z siedzibą
M7 Group w Luksemburgu zakończyła się niepowodzeniem, informuje urząd, dodając, że rozważy podjęcie działań prawnych, jeśli nie będzie mógł na drodze polubownej uzyskać rozwiązania satysfakcjonującego poszkodowanych klientów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.