Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W drugim kwartale spółka
UPC DTH straciła łącznie 15,6 tys. klientów na czterech rynkach i na koniec czerwca miała w sumie
811,3 tys. abonentów. (rok wcześniej - 824,7 tys. klientów).
Czechy
Spółka UPC DTH straciła w drugim kwartale 2017 roku 4 tys. abonentów, kończąc czerwiec z
105,1 tys. klientów freeSAT. Rok wcześniej operator miał 115,3 tys. klientów na czeskim rynku.
Słowacja
Nieco lepsze wyniki osiągnęła freeSAT na Słowacji, gdzie na koniec drugiego kwartału straciła tylko 0,4 tys. klientów, osiągając liczbę
76,2 tys. klientów. Rok wcześniej freeSAT na Słowacji miał 69,1 tys. klientów
Węgry
Największy spadek liczby klientów odnotowano na rynku węgierskim. W drugim kwartale tego roku platforma UPC Direct straciła 6,9 tys. klientów, kończąc czerwiec z
277,9 tys. abonentów. Rok wcześniej UPC DTH miała 295,4 tys. klientów na Węgrzech.
Rumunia
Najwięcej klientów spółka UPC DTH ma na rumuńskim rynku. Platforma Focus Sat miała na koniec drugiego kwartału tego roku
352,1 tys. abonentów, co stanowi kwartalny spadek na poziomie 4,3 tys. abonentów. Na koniec czerwca ub.r. Focus Sat miał 344,9 tys. klientów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.