dodano: 2017-08-08 12:22 | aktualizacja:
2017-08-08 14:07
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W rozmowie z „The Hollywood Reporter” Stankey zaprzeczył
wcześniejszym doniesieniom, jakoby CNN miało być sprzedane po zakupie Time Warner. Dodał, że segment informacyjny jest dla firmy AT&T tak samo ważny jak sport na żywo. -
Pod względem strategicznym byłoby to przegapienie okazji, gdybyśmy zrezygnowali z biznesu informacyjnego - powiedział.
Podkreślił, że firma
AT&T nabywa szereg aktywów i
„nie ma zamiaru ani zbyć żadnego z nich, ani restrukturyzować go, bezsprzecznie”. Co ciekawe, dojdzie do zmiany nazwy. Stankey powiedział, że segment rozrywkowy nie będzie już znany jako Time Warner.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.