Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje nadawca, wzrost przychodów jest efektem wyższej sprzedaży kanałów Filmbox i tematycznych - głównie w Czechach, krajach byłej Jugosławii i na Słowacji, ale także w Bułgarii i Rumunii - które systematycznie zwiększają swoje udziały w rynkach Europy Środkowo-Wschodniej
(więcej tutaj).
W I półroczu 2017 roku Grupa Kino Polska TV S.A. razem z kanałem Stopklatka TV (którego współwłaścicielem jest Agora) osiągnęła 1,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza 10-procentowy wzrost w porównaniu z I półroczem 2016 (SHR, 16-49). Nowy kanał Zoom TV (jego nadawcą jest Cable Television Networks & Partners sp. z o.o., w której większościowe udziały mają Kino Polska TV S.A. i Fundacja Piksel, należąca do Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej/PIKE) w omawianym okresie stale notował wzrost udziałów w rynku
(więcej tutaj) (dane za SPI International B.V.).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.