Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W najbliższy czwartek na antenie Comedy Central zadebiutuje wyjątkowa produkcja w gwiazdorskiej obsadzie. „Drunk History – Pół lita historii” to serial, w którym znane osobistości polskiego show biznesu opowiedzą o zabawnych, często nieznanych historiach z dziejów Polski. Opowiadania snute będą pod wpływem alkoholu, co jeszcze bardziej spotęguje humorystyczny akcent serialu.
Opowieści narratorów zobrazują inscenizacje kostiumowe. Jednak grający w nich aktorzy nie wypowiedzą żadnej kwestii, będą jedynie naśladować ruchem warg wypowiedzi osoby opowiadającej daną historię. Każdy półgodzinny odcinek programu będzie się składał z kilku odrębnych historii. W „Drunk History – Pół litra historii” pojawi się wielu znanych aktorów, celebrytów, influencerów czy komików.
W roli narratorów zobaczmy m. in. Joannę Kołaczkowską, Bartka Kasprzykowskiego, Renatę Dancewicz, Maćka Dąbrowskiego „Z Dupy”, Kasię Kołeczek, Leszka Lichotę, czy Mikołaja Lizuta. W postaci historyczne wcielą się natomiast: Piotr Cyrwus, Rafał Mohr, Mirosław Baka, Katarzyna Kwiatkowska i wielu innych.
Premierze „Drunk History – Pół lita historii” towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna, obejmująca działania w telewizji, internecie, prasie, radiu i outdoorze.
Działania promocyjne będą trwały przez cały październik i prowadzone będą m.in. w TV guidach, na antenie radia RMF oraz m.in. na antenach kanałów Comedy Central, Comedy Central Family, MTV i Paramount Channel. Promocja w mediach cyfrowych obejmuje reklamy typu video (pre-roll / midroll) i display (m.in. na WP.pl i You Tube), działania w mediach społecznościowych (m.in. facebook live stream ze spotkania z twórcami i aktorami), współpracę z influencerami (m.in. Maciej Dąbrowski „Z Dupy”, IndaHash), jak i wiele innych dodatkowych aktywności (m.in. uruchomienie specjalnej aplikacji „Drunk Fun”, przedpremierowe udostępnienie w internecie kilku historii). Ponadto reklamy serialu pojawiły się na autobusach oraz citylightach w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Twarzami promocji są: Joanna Kołaczkowska, Maciej Dąbrowski „Z Dupy” i Piotr Cyrwus. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy.com, za planowanie mediów – dom mediowy Starcom
Producentem wykonawczym
„Drunk History – Pół lita historii” jest ATM Grupa S.A. Reżyserami serialu są Bartosz Prokopowicz i Jan Macierewicz.
Premiera 12 października o godzinie 22:00.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.