reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

n: 697.000 abonentów na koniec 2009

dodano: 2010-01-06 10:19 | aktualizacja: 2010-01-06 12:13
autor: Janusz Sulisz | źródło: tvn.pl

n_HDTV_black-logo_sk_znaczo.jpg 6 stycznia 2010 roku Grupa TVN ogłosiła doskonałe wyniki za 2009 rok, zarówno w segmencie abonenckim (telewizja n) i segmencie prepaid (TNK - Telewizja na kartę). Liczba abonentów n na koniec 2009 r. wyniosła łącznie 697.000, a zaskoczeniem jest duża liczba klientów TNK na koniec 2009 r. która wyniosła łącznie aż 440.000. Dodając wyniki n i TNK daje to łącznie 1,137 mln abonentów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Platforma cyfrowa n należąca do Grupy TVN podała wyniki za 2009 rok:

Segment abonencki:
· W grudniu 2009 telewizja n pozyskała 80 tysięcy nowych abonentów
· W 2009 liczba nowych abonentów n wyniosła 300 tysięcy
· Liczba abonentów n na koniec 2009 wyniosła łącznie 697 tysięcy

Segment pre-paid (Telewizja na kartę):
· W grudniu 2009 TNK pozyskała 101 tysięcy nowych klientów
· W 2009 liczba nowych klientów TNK wyniosła 348 tysięcy
· Liczba klientów TNK na koniec 2009 wyniosła łącznie 440 tysięcy

- Jestem zadowolony z przyspieszonego wzrostu zarówno w segmencie abonenckim,
jak i segmencie usług pre-paid. Tak dobre wyniki to ważny krok w kierunku dalszej
dywersyfikacji naszych źródeł przychodu. Klienci wybierają naszą ofertę doceniając naszą pozycję lidera wśród dostawców kontentu HD i doskonałe parametry technologiczne naszych usług. Etap rozwoju, do którego obecnie dotarliśmy daje solidne podstawy do dalszego wzrostu w 2010 i kolejnych latach.
- stwierdził Markus Tellenbach, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy TVN.

- Jesteśmy dumni z wyników jakie platforma cyfrowa „n” osiągnęła w ubiegłym roku. Wzrost łącznej liczy abonentów jest wynikiem przemyślanej strategii promocyjnej i doskonałej oferty, docenionej przez naszych klientów. Wierzymy, że ta polityka sprzedażowa będzie procentować dynamicznym wzrostem bazy również w tym roku. Sieć dystrybucyjna spisała się doskonale. Mimo, że rynek RTV zanotował spadek sprzedaży, nasi partnerzy sprzedali więcej niż w roku poprzednim.
– powiedział Artur Przybysz, Wiceprezes ITI Neovision odpowiedzialny za dystrybucję i biuro obsługi klienta.

- Od początku działalności jesteśmy liderem technologicznym na rynku usług telewizyjnych oraz budujemy bogatą i ciekawą ofertę programową. Konsekwentny rozwój tych dwóch elementów przynosi zakładane efekty. Klienci doceniają świetną jakość usług platformy cyfrowej „n” i w naturalny sposób decydują się na wybór naszej oferty. Dlatego w tym sezonie nie byliśmy zmuszeni sięgać po tak agresywne narzędzia promocyjne jak nasza konkurencja. Proponowaliśmy dobrze skrojoną ofertę za uczciwą cenę obowiązującą przez cały okres trwania umowy. Rynek to docenił, o czym świadczy niesłabnąca dynamika sprzedaŜy, również na początku roku – powiedziała Olga Korolec, Wiceprezes ITI Neovision odpowiedzialna za komunikację i marketing.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja n


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...