dodano: 2010-01-06 10:19 | aktualizacja:
2010-01-06 12:13
autor: Janusz Sulisz |
źródło: tvn.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Platforma cyfrowa n należąca do Grupy TVN podała wyniki za 2009 rok:
Segment abonencki:
· W grudniu 2009 telewizja n pozyskała
80 tysięcy nowych abonentów
· W 2009 liczba nowych abonentów n wyniosła
300 tysięcy
· Liczba abonentów n na koniec 2009 wyniosła łącznie
697 tysięcy
Segment pre-paid (Telewizja na kartę):
· W grudniu 2009 TNK pozyskała
101 tysięcy nowych klientów
· W 2009 liczba nowych klientów TNK wyniosła
348 tysięcy
· Liczba klientów TNK na koniec 2009 wyniosła łącznie
440 tysięcy
- Jestem zadowolony z przyspieszonego wzrostu zarówno w segmencie abonenckim,
jak i segmencie usług pre-paid. Tak dobre wyniki to ważny krok w kierunku dalszej
dywersyfikacji naszych źródeł przychodu. Klienci wybierają naszą ofertę doceniając naszą pozycję lidera wśród dostawców kontentu HD i doskonałe parametry technologiczne naszych usług. Etap rozwoju, do którego obecnie dotarliśmy daje solidne podstawy do dalszego wzrostu w 2010 i kolejnych latach. - stwierdził Markus Tellenbach, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy TVN.
- Jesteśmy dumni z wyników jakie platforma cyfrowa „n” osiągnęła w ubiegłym roku. Wzrost łącznej liczy abonentów jest wynikiem przemyślanej strategii promocyjnej i doskonałej oferty, docenionej przez naszych klientów. Wierzymy, że ta polityka sprzedażowa będzie procentować dynamicznym wzrostem bazy również w tym roku. Sieć dystrybucyjna spisała się doskonale. Mimo, że rynek RTV zanotował spadek sprzedaży, nasi partnerzy sprzedali więcej niż w roku poprzednim. – powiedział Artur Przybysz, Wiceprezes ITI Neovision odpowiedzialny za dystrybucję i biuro obsługi klienta.
- Od początku działalności jesteśmy liderem technologicznym na rynku usług telewizyjnych oraz budujemy bogatą i ciekawą ofertę programową. Konsekwentny rozwój tych dwóch elementów przynosi zakładane efekty. Klienci doceniają świetną jakość usług platformy cyfrowej „n” i w naturalny sposób decydują się na wybór naszej oferty. Dlatego w tym sezonie nie byliśmy zmuszeni sięgać po tak agresywne narzędzia promocyjne jak nasza konkurencja. Proponowaliśmy dobrze skrojoną ofertę za uczciwą cenę obowiązującą przez cały okres trwania umowy. Rynek to docenił, o czym świadczy niesłabnąca dynamika sprzedaŜy, również na początku roku – powiedziała Olga Korolec, Wiceprezes ITI Neovision odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.