dodano: 2010-06-17 12:55 | aktualizacja:
2010-06-18 14:12
autor: Anita Dąbek |
źródło: CTC Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1 mln osób, czyli 13% ludności Izraela, jest
rosyjskojęzyczna, a ogólne przychody z rynku pay-TV w 2009 r. szacuje się na
230 mln dol.
Anton Kudryashov, prezes CTC Media, powiedział:
Wprowadzenie CTC-International do Izraela jest zgodne z naszą międzynarodową strategią rozwoju i następuje po wprowadzeniu kanału do USA pod koniec ubiegłego roku. Izrael jest atrakcyjnym rynkiem TV, z 224 minutami średniej dziennej oglądalności w 2009 r., czyli więcej niż w większości krajów europejskich. Ponadto istnieje ponad 1,5 mln abonentów płatnej telewizji w Izraelu, gdzie penetracja telewizji wynosi blisko 80%, a dane te w przypadku telewizji kablowej i satelitarnej są stosunkowo wysokie.
Irina Shalinets, dyrektor International Broadcasting Department w CTC Media, dodała:
Wiele programów i seriali CTC jest już znanych widzom w Izraelu, ponieważ wcześniej zostały nabyte przez lokalnych nadawców. Widzowie będą mogli oglądać nasze najlepsze treści na dedykowanym kanale 24/7.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.