dodano: 2011-03-24 10:25 | aktualizacja:
2011-03-24 10:43
autor: Anita Dąbek |
źródło: CANAL+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
CANAL+ Cyfrowy jest w zdrowej kondycji finansowej. Nie mamy żadnego zadłużenia; utrzymaliśmy wzrostowy trend wyników finansowych w 2010. To pozwala nam myśleć w kategoriach długofalowego rozwoju i inwestycji. Przede wszystkim w kontent typu premium: więcej emisji w HD i 3D, nowe produkcje własne, najlepszej jakości programy na wyłączność. W 2010 wzmocniliśmy naszą ofertę sportową przedłużając umowy na prawa sportowe do najlepszych piłkarskich lig: angielskiej, hiszpańskiej i włoskiej oraz zrealizowaliśmy pierwszą w Polsce transmisję w 3D - powiedział Jacques Aymar de Roquefeuil – Prezes spółki CANAL+ Cyfrowy.
Nowa strategia
CYFRY+ koncentruje się na tym, co wyróżnia platformę na rynku - unikalny zestaw kanałów premium, w tym CANAL+ w jakości HD (
CANAL+ HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Sport HD) oraz najbogatszy wybór kanałów tematycznych, w tym własnej produkcji:
ale kino!, PLANETE, MiniMini, ZigZap/HYPER, Kuchnia.tv i Domo.tv. 18 marca ruszyła nowa oferta sprzedażowa,
CANAL+ HD, usługa
CANAL+ NA ŻYCZENIE i nowe strony internetowe CANAL+ i CYFRA+.
-
Konsekwentnie wdrażamy nową strategię CYFRY+. Wobec dużego zainteresowania klientów opcjami premium (obecnie ponad 50% portfolio), usługami dodatkowymi (wzrost sprzedaży usługi Multiroom czy VOD) stworzyliśmy nową ofertę, której sprzedaż ruszyła 18 marca. Nowością są pakiety zawierające wszystkie kanały CANAL+, w tym te w jakości HD. Mamy unikalny produkt na rynku i oferujemy go na atrakcyjnych warunkach. Rośnie grupa klientów, dla których kluczowa w procesie wyboru platformy jest relacja ceny do jakości i do nich adresujemy naszą ofertę - dodał de Roquefeuil.
PODSUMOWANIE ROKU 2010
Rok 2010 był dla
CANAL+ Cyfrowego okresem intensywnego rozwoju. Spółka wzbogaciła ofertę kanałów CYFRY+ dołączając aż 20 nowych stacji, w tym 5 w wysokiej rozdzielczości. Firma rozwijała również własne kanały premium i tematyczne, zwiększając ich dystrybucję oraz inwestując w zawartość programową. Kanały tematyczne spółki zwiększyły zasięg w sieciach kablowych średnio o 20%.
CANAL+ Cyfrowy przeprowadził ofensywę na rynku praw sportowych przedłużając na wiele lat prawa do pokazywania w CANAL+ najsilniejszych na świecie lig piłkarskich: angielskiej, hiszpańskiej i włoskiej, koszykarskiej Euroligi, żużlowego cyklu o Grand Prix i Drużynowego Pucharu Świata, Pucharu Sześciu Narodów w Rugby oraz polskich gal bokserskich.
W 2010 roku CANAL+ przeprowadził historyczną,
pierwszą w Polsce transmisję sportową w technologii 3D. Relacja z meczu Wisły Kraków z Odrą Wodzisław była wyjątkowym przedsięwzięciem produkcyjnym, w którym brał udział 40-osobowy zespół wyposażony m.in. w specjalistyczny wóz transmisyjny i 9 nowoczesnych kamer pracujących w technologii stereoskopowej.
Firma tradycyjnie angażowała się w najbardziej wartościowe koprodukcje filmowe w Polsce i za granicą. W 2010 roku były to m.in. „Essential Killing” Jerzego Skolimowskiego, „Latająca maszyna”– międzynarodowy projekt realizowany w technologii 3D czy „Sponsoring” Małgorzaty Szumowskiej. Najnowszym filmem współfinansowanym przez CANAL+ jest wchodzący wkrótce na ekrany kin „Lęk wysokości” Bartka Konopki.
WYRÓŻNIENIA I NAGRODY 2010
CANAL+ Cyfrowy zdobył w ostatnim roku szereg nagród i wyróżnień. Silną pozycje spółki potwierdza 3. miejsce wśród najbardziej wartościowych przedsiębiorstw medialnych w 7. edycji rankingu „100 najcenniejszych firm w Polsce” przygotowanego przez firmę A.T. Kearney i tygodnik Newsweek Polska.
CANAL+ i CYFRA+ otrzymały tytuły Superbrands Polska w 5. edycji konkursu na najsilniejsze polskie marki przeprowadzonego przez międzynarodową organizację Superbrands. Spółka znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii „Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych” w raporcie Poland’s Most Productive Companies. Została również nagrodzona brązową EFFIE 2010 w 11. edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej za kampanię CYFRY+ „Gdzie są emocje”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.