dodano: 2011-08-25 16:50 | aktualizacja:
2011-08-25 17:53
autor: Rafał Olchowik |
źródło: Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
HSE24 jest liderem wśród kanałów telezakupowych w Niemczech. Został założony w 1995 roku. Poprzez dystrybucję sygnału za pośrednictwem telewizji kablowej, satelitarnej i naziemnej, dociera do 40 mln gospodarstw domowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. W 2009 roku kanał osiągnął obroty w wysokości 294 mln euro i nadal generuje silny wzrost rentowności. HSE24 zatrudnia około 600 pracowników oraz około 2000 osób w call center i logistyce. W swojej ofercie posiada produkty w różnych kategoriach jak zdrowie, uroda, moda, biżuteria, dom czy kuchnia. Kanał jest własnością inwestora finansowego
AXA Private Equity. Włoska wersja niemieckiego
HSE24 nadawana jest z Rzymu.
Parametry techniczne:
HOT BIRD 8 (13°E)
tp. 18 (11,541 GHz, pol. V, SR: 22000, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)
ID:
HSE24
PID V: 6250
PID A: 6251
PID PCR: 6250
SID: 3625
PID PMT: 3625
Provider: M-Three satcom
Kodowanie: brak
Strona internetowa
www.hse24.it
W formie ciekawostki,
HSE24 już był aktywny we Włoszech, a mianowicie w latach 1999-2005. Ppoczątkowo jako
HOT Italia, następnie w 2001r. zmienił nazwę na
Home Shopping Europe. Na koniec został sprzedany koncernowi
Mediaset i przemianowany na
MediaShopping.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.