dodano: 2011-09-29 11:08 | aktualizacja:
2016-07-31 21:36
autor: Janusz Sulisz |
źródło: C+/Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Cieszy nas, że będziemy mogli przedstawić wszystkim abonentom CYFRY+ trzy stacje z naszego portfolio kanałów rozrywkowych w ramach promocji otwartego okna - mówi Piotr Urbanowski, Network Development Director VIMN w Polsce.
- Wierzę, że nasza propozycja przypadnie do gustu odbiorcom - zarówno młodzieży, do której skierowana jest MTV Polska, jak i fanom rozrywki i dobrego humoru, do których adresowane są Comedy Central i Comedy Central Family. Zaś tym spośród widzów, którzy już znają i oglądają nasze stacje zaprezentujemy najnowszą, pełną premier ofertę programową - dodaje.
- CYFRA+ ma najbogatszy na rynku zestaw kanałów, oferując go w pakietach w najlepszej relacji ceny do jakości i zawartości programowej. Dzięki promocji przygotowanej specjalnie i wyłącznie dla abonentów CYFRY+, możemy zainteresować ofertą MTV, Comedy Central i Comedy Central Family tych klientów, którzy do tej pory jeszcze tych stacji nie znali - mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki CANAL+ Cyfrowy, operatora platformy CYFRA+.
Jesienią
MTV Polska zaproponuje widzom takie premiery, jak
Pimp My Ride by Coca-Cola Zero, zagraniczne hity -
Ekipa z New Jersey 4" oraz
Inna czy też relację z rozdania nagród muzycznych - MTV Europe Music Awards 2011. Comedy Central Family wyemituje przygody sympatycznego kosmity - Alfa oraz nowe odcinki komediowych hitów
Allo Allo czy
Jaś Fasola. Natomiast Comedy Central oprócz amerykańskich hitów serialowych
Teoria wielkiego podrywu i
Rockefeller Plaza 30 tej jesieni zaprosi widzów również na największe hity filmowe ostatnich lat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.