dodano: 2013-12-05 11:16 | aktualizacja:
2013-12-05 11:32
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Rzeczpospolita
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
EmiTel ponoć jako jedyny zgłosił chęć wykonania wszystkich trzech zadań. EmiTel wycenił pierwsze zadanie na 620 tys. zł, drugie na 975 tys. zł i trzecie na 487 tys. zł. Ale według „Rzeczpospolitej”, konkurencję pokonał nie tylko ceną - drugie zadanie wygrał, bo nie zgłosił się do niego żaden konkurent. W pierwszym Polskie Radio odrzuciło wnioski konkurentów (Polskich Sieci Nadawczych i nowej na rynku spółki Bcast) z przyczyn formalnych, a w trzecim przypadku zadecydowała cena wykonania usługi zaproponowana przez EmiTela (konkurencja wyceniała je znacznie wyżej: na 800 tys. zł i 900 tys. zł.).
Polskie Radio ma teraz 10 dni na podpisanie umowy z wybranych operatorem radiodyfuzyjnym.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.