dodano: 2014-03-05 12:25 | aktualizacja:
2014-03-10 17:25
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Strategy Analytics
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ważne wnioski z raportu:
-
Znajomość terminu „Ultra HD” jest znacznie wyższa niż lub „4K TV” czy „UHD”
-
Znajomość Ultra HD zmniejsza się z wiekiem i rośnie wraz z dochodami
-
Dwie trzecie gospodarstw o wyższych dochodach byłoby skłonnych kupić Ultra HDTV
-
Zamiar zakupu Ultra HDTV jest najwyższy w grupie wiekowej 25-34
-
Innymi wskaźnikami zamiaru zakupu Ultra HDTV są liczba dzieci w gospodarstwie domowym i posiadanie systemów dźwięku przestrzennego
-
Perspektywy dla Ultra HD są pozytywne, przy założeniu, że technologia będzie spełniać oczekiwania klientów względem wydajności i ceny - powiedział David Mercer, główny analityk i autor raportu. -
W każdym razie nasze badania potwierdzają, że wiele osób jest wciąż zainteresowanych poprawą ich doświadczeń telewizyjnych.
Metodologia: Badanie 2013 Q4 ConsumerMetrix zostało przeprowadzone online w grudniu 2013 roku i styczniu 2014 roku. Próba składała się z n=2024 osób w Stanach Zjednoczonych i n=4095 osób w wieku 15-65+ w Europie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.