dodano: 2014-04-02 08:25 | aktualizacja:
2014-04-02 09:31
autor: Łukasz Knapik |
źródło: redbull.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Orzeł z Wisły” wyruszył na ulice Warszawy, podejmując nieświadomych pasażerów z różnych części miasta. Nie wszyscy byli w stanie rozpoznać tajemniczego przewoźnika - klienci nie kryli swojego zaskoczenia, gdy w końcu odkrywali, kto był ich kierowcą.
Zabawa rozpoczęła się na dobre, gdy Małysz zdecydował się zmienić klasyczną osobówkę na Toyotę Hilux, doskonale znaną z Rajdu Dakar. Nietypowa taksówka, dysponująca mocą aż 350 koni mechanicznych, powodowała u pasażerów drżenie rąk oraz szybsze bicie serca. Przejazdy po asfalcie nie były w stanie zapewnić takiej dawki adrenaliny, jak pobyt w terenie, więc Adam pokusił się o prezentację swoich off-roadowych umiejętności. Ekstremalna przejażdżka z pewnością na długo pozostanie w pamięci osób, które miały okazję zagościć na prawym fotelu dakarowej rajdówki.
Przypomnijmy, iż producent napojów Red Bull od wielu lat jest sponsorem Adama Małysza. Spółka wspierała go jeszcze jako skoczka narciarskiego, a obecnie kontynuuje z nim współpracę m.in. przy jego startach w rajdach terenowych.
Primaaprilisowe video z Adamem Małyszem w roli głównej można zobaczyć na stronie:
http://www.redbull.com/pl/pl/motorsports/offroad/stories/1331642814472/adam-malysz-w-roli-taksowkarza
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.