reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

MTG sprzedała DTV do STS Media

2008-03-11: Największa szwedzka spółka medialna Modern Times Group (MTG) sprzedała rosyjską niekodowaną sieć telewizyjną DTV Group rosyjskiemu niezależnemu nadawcy telewizyjnemu STS Media za około 395 mln dol. (257 mln euro). W kwietniu 2001 roku MTG zakupiła 75 proc. udziałów w DTV, a w 2004 roku przejęła ją w całości.

Zmiany własnoścowe w SkyLink

2008-03-10: Prawa własności słowackiej platformy satelitarnej SkyLink zostały przeniesione z TBDS to TRI R. Firma TBDS, której właścicielem była spółka nadawcza Radiokomunikacie, rozdzieliła się oficjalnie z końcem lutego od Slovak Telecom.

Solorz zainteresowany Śląskiem Wrocław

2008-03-01: Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Telewizji Polsat, wyraził swoje zainteresowanie przejęciem władzy w klubie piłkarskim Śląsk Wrocław. Jego zdaniem inwestowanie w polski futbol to dobry pomysł i brakuje w naszym kraju ludzi, którzy są zainteresowani długofalowymi inwestycjami.

Wyniki Vivendi za 2007 rok

2008-02-29: Przy dochodach 21,7 mld euro, które były o 8 proc. wyższe niż w 2006 roku, czysty dochód Vivendi za 2007 rok wzrósł o 8,3 proc. do 2,8 mld euro. Spowodowany przez fuzję z TPS całoroczny EBITA Canal+ Group wyniósł 400 mln euro, w porównaniu do 75 mln euro w 2006 roku.

50 proc. spadek w zyskach Grupy Kudelski

2008-02-29: W porównaniu do 2006 roku, Kudelski Group odnotowała w 2007 roku spadek o ok. 50 proc. w zyskach netto, które wyniosły tym razem 67,4 mln CHF (franków szwajcarskich). W 2006 roku odnotowano 138,5 mln CHF zysków netto. Przyczyną pogorszenia są między innymi duże straty (w wysokości 5,2 mln euro) spółki OpenTV, w której Kudelski Group jest głównym udziałowcem.

Sharp i Sony podpisały LCD memorandum

2008-02-28: Firmy Sharp i Sony podpisały memorandum w sprawie stworzenia spółki typu joint venture produkującej panele i moduły LCD dużych rozmiarów. Wcześniej pojawiały się nieoficjalne informacje, a teraz otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie. Kapitał i koszty inwestycji: Sharp - 66 proc., a Sony - 33 proc.

Liberty Media przejmuje DirecTV

2008-02-26: Amerykański regulator medialny zatwierdził umowę, dotyczącą zrezygnowania przez News Corp Ruperta Murdocha z kontroli nad największym krajowym nadawcą satelitarnym. Liberty Media Corp magnata medialnego John\'a Malone\'a, przejęła DirecTV w zamian za swoje 16,3 proc. udziałów w News Corp, 550 mln dol. w gotówce i trzy regionalne sieci sportowe.

HBO wykupuje udziały w Azji

2008-01-16: Home Box Office (HBO), nadawca kanałów filmowych Premium, zarządzany przez Time Warner, wykupił dwóch z czterech partnerów w swoim azjatyckim biznesie. NBC Universal i Sony Pictures Entertainment sprzedali swoje udziały w HBO Asia spółce HBO, pozostawiając Paramount jako jedynego poza HBO udziałowca z 25 proc. udziałów.

Nagrody SAT Krak 2007 rozdane

2007-10-18: Znamy już zwycięzców tegorocznych nagród SAT Krak 2007. Uroczyste rozdanie statuetek odbyło się w czwartek 18 października po godzinie 19:00 w pubie STAJNIA w Krakowie. Z uwagi na zmianę lokalizacji tym razem wstęp na galę mieli wyłącznie zaproszeni goście. W tym roku nagrody przyznawano w trzynastu kategoriach.

SAT KRAK 2007 rozpoczęty

2007-10-18: W czwartek 18 października punktualnie o godzinie 10:00 zaingurowano tegoroczną wystawę satelitarną SAT KRAK 2007. Trwająca trzy dni ekspozycja, odbywa się na terenach krakowskiej Chemobudowy. Jak co roku zaprezentują się najlepsze polskie i zagraniczne firmy związane z telewizją cyfrową.
reklama
Idź do strony
progress gif
reklama
reklama
reklama
reklama