reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

868,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej UPC

dodano: 2014-05-07 12:16 | aktualizacja: 2014-05-07 14:50
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC/UKE

Logo_UPC_New_2007 Liberty Global plc, właściciel sieci kablowej UPC Polska, opublikował wyniki za I kwartał 2014 roku. Na koniec marca 1,431 mln klientów korzystało z 2,682 mln usług tego operatora. W pierwszym kwartale liczba sprzedanych usług (RGU) w telewizji cyfrowej wzrosła do 868,2 tys., czyli o 19,9 tys. w porównaniu ze stanem na koniec IV kwartału 2013 roku. Liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 17,6 tys. do poziomu 933,5 tys., a telefonii – o 5,2 tys. i wyniosła 527 tys. Rośnie też odsetek klientów wybierających potrójną usługę (triple play) i wynosi już 32,8 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba klientów telewizji analogowej UPC Polska stale spada, a na koniec I kwartału wyniosła 353,3 tys.

W I kwartale UPC włączyło kolejne kanały, m.in. Polsat News HD, TVP Sport HD oraz TVP ABC (więcej tutaj) i Stopklatka TV (więcej tutaj). Łącznie oferta liczy teraz ponad 190 kanałów cyfrowej jakości, w tym 47, czyli jedną czwartą, w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp pakietów dodatkowych, m.in. CANAL+ i HBO, oraz do ponad 5000 programów na żądanie, w tym ponad połowy bezpłatnie.

W marcu klienci UPC otrzymali możliwość korzystania z nowego serwisu Moje UPC. Pozwala on na dostęp w jednym miejscu do wszystkich dotychczasowych funkcji Systemu Elektronicznej Faktury (ebok.upc.pl) oraz poprzedniej wersji Mojego UPC. Do najważniejszych z nich należą: możliwość przeglądania obecnych i poprzednich faktur, dostęp do zestawień połączeń telefonicznych czy też informacja o zrealizowanych płatnościach. Nowe funkcje to m.in. możliwość realizacji płatności za usługi UPC z poziomu Mojego UPC oraz zarządzanie Pakietem Bezpieczeństwa UPC, a także możliwość aktywacji usługi HBO GO. W obrębie platformy znajdą się także specjalnie przygotowane dla klientów oferty i komunikaty z informacjami o nowościach UPC.

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) w najnowszej analizie wskazał, że w przypadku dostępu o przepływności do 60 Mb/s, oferta UPC ze średnim kosztem 61,25 zł jest o 40 proc. tańsza niż oferta TOYA, przy zobowiązaniu na 12 miesięcy. W kategorii powyżej 100 Mb/s usługi UPC (z rachunkiem 81,25 zł za 250 Mb/s) są najkorzystniejszą ofertą na rynku. Różnica cenowa do najdroższego konkurenta wynosi 78 proc. na korzyść UPC. Na koniec pierwszego kwartału 2014 roku z dostępu do Internetu o prędkości 30 Mb/s i wyższej korzystało już blisko 80 proc. użytkowników. Klientom biznesowym UPC zaproponowało w pierwszym kwartale usługę internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...