dodano: 2014-05-08 17:10 | aktualizacja:
2014-05-08 17:41
autor: Janusz Sulisz |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Legalny przekaz można było obejrzeć bezpłatnie. Komunikacja przygotowana przez platformę nc+ została zrealizowana na portalu Onet.pl, który był partnerem tego nowatorskiego przedsięwzięcia. Podczas 90 minut meczu z tą oryginalną kampanią zetknęło się 300 tysięcy użytkowników, z czego ponad 22 tysiące zdecydowało się na obejrzenie spotkania.
Jury uhonorowało także kampanię promującą mecz FC Barcelona - Real Madryt. Przygotowana na zlecenie nc+ przez Havas Worldwide Warsaw akcja towarzysząca spotkaniu otrzymała dwie nagrody w kategoriach Best use of content oraz Innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji. Zgodnie z pomysłem agencji, transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza pozwalała na wybór jednego z dwóch alternatywnych:
probarcelońskiego lub
promadryckiego. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy użytkownik platformy nc+ mógł dostosować El Clásico do swoich sympatii klubowych.
- Decyzja jury dowodzi, że o wartości premium platformy nc+ stanowi nie tylko najwyższej jakości zawartość programowa i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale także nowatorskie podejście do komunikacji. Uhonorowane kampanie pokazują też, że dostarczamy naszym widzom dodatkowe, atrakcyjne treści, wykorzystując przy tym niestandardowe kanały komunikacji - mówi Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu nc+.
Konkurs Innovation Award Media Trendy od 15 lat nagradza rozwiązania, w których przełamane zostały dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsumentem. Przy ocenie prac najważniejszym czynnikiem jest innowacyjność w doborze, wykorzystaniu i tworzeniu kanałów komunikacji.
Platforma nc+ to najbogatsza na rynku oferta sportowa: najwięcej piłki nożnej – m.in. Liga Mistrzów i Liga Europejska, T-Mobile Ekstraklasa, ligi angielska, hiszpańska, włoska, francuska; piłka ręczna na najwyższym poziomie – VELUX EHF Liga Mistrzów; najlepszy żużel: Enea Ekstraliga i Speedway Grand Prix; koszykówka: NBA, a także tenis, rugby i sporty walki. To także wyjątkowa oferta filmowa, w tym pełna propozycja filmowych kanałów premium z rodziny CANAL+ i HBO. Widzowie nc+ mogą oglądać produkcje najlepszych hollywoodzkich studiów filmowych, oferta platformy to m.in. 500 premier filmowych rocznie w CANAL+ i 8000 tytułów do wyboru w netVOD+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.