reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Discovery finalizuje przejęcie Eurosport International

dodano: 2014-05-31 00:52 | aktualizacja: 2014-06-01 14:32
autor: Janusz Sulisz | źródło: discovery/broadbandtvnews

TF1 Discovery zwiększył swoje udziały w Eurosporcie do 51% z 20% w ramach strategicznego partnerstwa z TF1 Group, które rozpoczęło się w grudniu 2012 roku. Z dodatkiem sześciu stacji pay-tv Eurosportu - Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia - Pacific i Eurosportnews - Discovery Communications odpowiada obecnie za emisję ponad 210 stacji telewizyjnych na całym świecie, osiągając łącznie ponad 2,7 mld abonentów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Dzisiaj jest ekscytujący dzień dla Discovery Communications i naszego kierownictwa jako numeru jeden wśród nadawców płatnej telewizji na świecie. Eurosport jest idealnie dopasowany do naszego strategicznego udziału w rynku, wzmacniając relacje z reklamodawcami i stowarzyszonymi firmami, udostępniając zawartość dla widzów na całym świecie - powiedział David Zaslav, prezes Discovery Communications .

- Łącząc popularne programy Eurosportu z globalnymi markami Discovery i lokalnymi wersjami, nadal będziemy czerpać z międzynarodowego rozwoju płatnej telewizji i tworzyć długoterminową wartość dla akcjonariuszy - dodał prezes Discovery.

Discovery powiedział, że zamierza dokonać długoterminowych decyzji strategicznych i ukierunkowanych inwestycji w celu wzmocnienia i rozszerzenia programów i usług do zwiększenia widowni Eurosportu. W ramach tych działań, Discovery będzie współpracował z kierownictwem i pracownikami Eurosport nad długoterminowym biznes planem, które w pełni zoptymalizuje kanały Eurosportu w ramach pakietu Discovery w globalnych sieciach.

- Razem, Discovery i Eurosport są niewątpliwie silniejsze. Discovery zbudował najbardziej udany biznes międzynarodowy pay-tv we wszystkich mediach i jesteśmy podekscytowani, aby wykorzystać tę wiedzę w celu dalszego wzmocnienia programów Eurosportu - powiedział Jean - Briac Perrette, Prezydent Discovery Networks International.

- Eurosport jest doskonale przygotowany do następnej fazy wzrostu i mogę powiedzieć, że nie ma lepszego partnera niż Discovery do wprowadzenia tego w życie - powiedział Nonce Paolini, prezes i dyrektor generalny firmy TF1 .  - Discovery ma udokumentowaną strategię długoterminowej inwestycji, która tworzy wartość dla reklamodawców i publiczności na całym świecie.

Cena zamknięcia za Eurosport International, została oparta na średniej wycenie Grupy Eurosport na 902 mln euro (około 1,2 mld dol.) , w części odpowiadającej początkowej wycenie, a częściowo do wyższej wyceny związane z kontrolą firmy. Od tej wyceny grupy, odjęto wartość Eurosport France - 85 mln euro.

TF1 zamierza zachować swój 80 proc. udział w Eurosport France, co najmniej do 1 stycznia 2015 roku. Zamknięcie transakcji nie wpływa dwa inne elementy pierwotnego porozumienia - 20% udziałów Discovery w TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV i kanałach Stylia oraz produkcyjnym porozumieniu z TF1 Gruup. TF1 zachowa zdolność do wykonywania opcji na pozostałe 49% w Eurosport International, które potencjalnie może sprzedać Discovery do 100%.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...