dodano: 2014-06-25 11:24 | aktualizacja:
2014-06-25 18:16
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: MP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Wykupienie usługi wideomonitoringu u operatora telekomunikacyjnego pozwala zaoszczędzić kilkaset złotych, gdyż rynkowa cena kamery jest wysoka. Użytkownik dostaje kamerę na czas korzystania z usługi, a ponadto zyskuje zabezpieczony serwer, na którym przechowuje nagrania - uważa operator.
Multimedia oferują klientom kamerę IP rejestrującą obraz w wysokiej rozdzielczości (HD) z kompresją H.264. Obraz z kamery jest nagrywany na zabezpieczonym serwerze operatora, za każdym razem, gdy kamera zarejestruje ruch. Dzięki czujce ruchu PIR, kamera powiadamia o wykrytym ruchu, wysyłając powiadomienie mailem lub SMS-em. Po wykryciu ruchu kamera może również automatycznie nagrać film, który zostanie zapisany na bezpiecznym serwerze. Kamera posiada także slot na karty microSD (w zestawie klient otrzymuje kartę o pojemności 4 GB). Dzięki temu możliwe jest buforowanie danych wysyłanych z kamery i płynne rejestrowanie filmów na serwerze. Urządzenie może pracować bez włączonego komputera, także w trybie nocnym. Urządzenie można podłączyć do modemu kablem Ethernet lub zestawić połączenie bezprzewodowe w trybie Wi-Fi.
Klienci Multimediów mogą wybrać jeden z dwóch pakietów DomoWizji. W ramach aktualnej promocji skierowanej do nowych klientów abonament za Pakiet Premium wynosi
14,99 zł, a Premium+
19,99 zł w umowie na 18 miesięcy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.