dodano: 2014-08-06 10:57 | aktualizacja:
2014-08-06 11:10
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Uruchomiona została też
UPC Wi-Free - sieć 600 000 darmowych hotspotów dla klientów Internetu UPC, działających na całym obszarze sieci UPC. Start usług został wsparty nową kampanią wizerunkową „Mega power, mega fun”, prowadzoną w mediach ogólnopolskich.
W drugim kwartale liczba RGU w telewizji cyfrowej wzrosła w stosunku do pierwszego kwartału o 18 600 do
886 800, liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się o 24 600 do poziomu
958 100, a telefonii – o 8 000 do
535 000. Liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie o 24 300 do
2 706 300, a liczba klientów – do
1 436 600. Odsetek klientów wybierających potrójną usługę wzrósł do ponad 33 proc.
-
Dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w drugim kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec II kwartału wyniosła 326 400 - czytamy w komunikacie.
W II kwartale UPC włączyło kolejne kanały: ID HD i Fokus TV, a w ostatnim czasie m.in. Polsat Film HD. Łącznie oferta liczy teraz ponad 190 kanałów cyfrowej jakości, w tym 49, czyli jedną czwartą, w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. CANAL+ i HBO, oraz do ponad 5000 programów na żądanie, w tym ponad połowy bezpłatnie.
W drugim kwartale UPC inwestowało także w rozwój, przejmując spółkę
Telco Lublin, lokalnego operatora telekomunikacyjnego dostarczającego Internet, telefon oraz telewizję, posiadającego w swoim zasięgu ponad 53 tys. gospodarstw domowych. -
Celem UPC jest teraz dostarczenie największej wartości klientom w Lublinie, w oparciu o najnowocześniejszą sieć UPC oraz ofertę cyfrowej rozrywki - czytamy w komunikacie.
W drugim kwartale Liberty Global ogłosiło, że
Ramiro Lafarga Brollo, dotychczas dyrektor zarządzający O2 Słowacja, należącej do grupy Telefonica, obejmie od 1 lipca stanowisko dyrektora zarządzającego UPC Polska.
–
Cieszę się, że dołączyłem do firmy, która zbudowała i konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera innowacyjnych usług, a także wyznacza trendy na rynku stacjonarnych operatorów, inwestując stale w rozwój mobilności swoich usług. Wspólnie będziemy koncentrować się teraz na zwiększeniu wysiłków służących dalszemu dynamicznemu rozwojowi firmy, co dla klientów oznaczać będzie dostęp do produktów najwyższej jakości i profesjonalną obsługę – powiedział Ramiro Lafarga Brollo.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.