Czym tak naprawdę jest feminizm, czy Maja Koman - gwiazda z okładki - jest buntowniczką, jak nie być sztywniakiem i Ile par butów może uczynić kobietę szczęśliwą - o tym wszystkim można przeczytać w marcowym numerze magazynu „Wysokie Obcasy Extra” (nr 3/2015). Wydanie zawiera 141 kuponów rabatowych na zakupy w ponad 4000 sklepów i jest dostępne także z filmem „Zimowa opowieść” na płycie DVD.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Marcowe „Wysokie Obcasy Extra” w tekście „Bank gniewu” analizują, czemu wkurzają nas feministki i czym jest feminizm - przedstawiają jego historię i przesłanie. W wydaniu można również przeczytać o modzie na majsterkowanie i robótki, córce lorda Byrona i jej zasługach dla cyfrowej rewolucji oraz listach Adama Mickiewicza; sprawdzić, jak zrobić dobre selfie i zapoznać się z najnowszymi trendami w modzie. Redakcja magazynu zaprasza w podróż do Las Vegas i do wypróbowania cytrynowych przepisów Marty Gessler. Swoje felietony przygotowali też Zbigniew Mikołejko, Anna Brzezińska i Jan Graf, a Grzegorz Kasdepke wspomina, jak go wychowano.
W magazynie znalazło się ponad 140 kuponów rabatowych ze zniżką do 50 proc. na usługi kosmetyczne lub zakup m.in. ubrań, dodatków, kosmetyków i akcesoriów do wyposażenia wnętrz. Kupony można wykorzystać w weekend 14-15 marca br. w ponad 4000 sklepów internetowych i stacjonarnych w całej Polsce.
Nowy numer „Wysokich Obcasów Extra” jest dostępny w wersji papierowej w punktach sprzedaży prasy oraz w wersji cyfrowej - w Publio.pl, sklepie App Store, Amazon Apps i Google Play.
Marcowe wydanie pisma można kupić w wersji z filmem „Zimowa opowieść” na DVD, którego jednym z producentów jest wytwórnia Warner Bros. Pictures, należąca do medialnej grupy Time Warner. Film, w którym wystąpili Colin Farrel, Jessica Brown Findlay oraz Russel Crowe, opowiada o cudach, przeplatających się losach i odwiecznej walce dobra ze złem w Nowym Jorku na przestrzeni stu lat.
Nowe wydanie magazynu „Wysokie Obcasy Extra” wspiera kampania promocyjna obejmująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, sieć kin Helios, prasę („Polityka",„Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, „Metro") i serwisy internetowe (m.in. strony z grupy Gazeta.pl), a także nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.