- Oba domy mediowe, które znalazły się w finale przetargu zaprezentowały bardzo dobre, konkurencyjne oferty. Wybór był bardzo trudny, ale zdecydowaliśmy się postawić na Havas Media biorąc pod uwagę ich doświadczenie w budowaniu marki CANAL+ na rynku francuskim
- mówi Jacek Balicki, wiceprezes do spraw marketingu platformy nc+.
- Bardzo jesteśmy zadowoleni z wyboru nc+. Nasze silne zaplecze strategiczne, unikalne badania m.in Meanigful Brands, seniorski zespół oraz sieciowe know - how przy współpracy z CANAL+ z pewnością zaowocuje bardzo dobrymi kampaniami
- mówi Renata Wasiak-Sosnowska, prezes Havas Media.
SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle G Google TV
Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...
269 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...