dodano: 2015-11-06 11:42 | aktualizacja:
2015-11-06 11:56
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: UPC Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kluczowe wydarzenia III kwartału 2015 roku:
- UPC rozpoczęło świadczenie usług w Rzeszowie
- O 19,4 tys. wzrosła liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji cyfrowej, Internetu i telefonii
- UPC rozbudowało ofertę Telewizji Cyfrowej UPC, wprowadzając 11 nowych kanałów HD, m.in. nSport+ HD i Paramount HD
Usługi cyfrowe UPC
Liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 8,8 tys. do poziomu 1,0195 mln,
telewizji cyfrowej do poziomu 936,4 tys., czyli o 10,9 tys. w porównaniu ze stanem na koniec II kwartału 2015 roku, a liczba klientów telefonii wzrosła o 9,1 tys., do poziomu 578,4 tys. Wraz z wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec III kwartału 249,7 tys.
Łącznie, liczba usług zwiększyła się na koniec III kwartału do poziomu 2,7841 mln, co oznacza wzrost o 19,4 tys., a liczba klientów wyniosła 1,4156 mln. Odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrósł do 87 proc., a potrójną usługę wybrało już 36 proc. klientów.
Więcej miejscowości w zasięgu
W trzecim kwartale 2015 r. już ponad 2,8 mln gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu usług UPC, w tym Internetu o prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu wzrosła o 84,4 tys.
Rok 2015 stoi pod znakiem znaczących inwestycji w budowę infrastruktury w nowych lokalizacjach. Po Płocku, gdzie oferta UPC dostępna jest od maja, w III kwartale operator rozpoczął świadczenie usług także w Rzeszowie i przygotował infrastrukturę do świadczenia usług w Tarnowie, Głogowie i Nowym Sączu. Jednocześnie UPC realizuje konsolidację rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – dzięki temu usługi UPC dotarły też do mieszkańców Bolesławca w woj. dolnośląskim – czytamy w komunikacie prasowym.
Bogatsza oferta kanałów
W III kwartale 2015 roku UPC zwiększyło ofertę dla klientów, włączając wiele nowych kanałów, w tym
nSport+ HD, Paramount HD, Comedy Central HD, Nick Jr., MiniMini+ HD, teleTOON+ HD, Power TV HD, PULS 2 HD i Stars.TV HD oraz Romance TV.
Łącznie na koniec III kwartału oferta liczyła
166 kanałów cyfrowej jakości, w tym 72 w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. Canal+ i HBO, oraz do bibliotek MyPrime Filmy i Seriale oraz UPC NA ŻADANIE. Ponadto UPC Polska przeprowadziła w III kwartale szeroko zakrojoną akcję bezpłatnej wymiany dekoderów SD na nowoczesne dekodery HD.
Promocja dla nowych klientów
Jeśli nowy klient zdecyduje się na pakiet, czyli kombinację dwóch lub trzech usług, będzie miał do końca roku dodatkowo bezpłatny dostęp do Internetu o szybkości do 250 Mb/s oraz telewizji Max HD. Promocja dotyczy też tych klientów, którzy zdecydują się od razu kupić paczkę z dostępem do Internetu o najwyższej szybkości 250 Mb/s i najbogatszym pakietem telewizyjnym Max HD – w prezencie otrzymają oni przez cztery miesiące usługi za złotówkę. Nowa oferta oznacza też podniesienie prędkości Internetu w podstawowej ofercie z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s.
Platforma Horizon w finale konkursu „Dobry Wzór”
Sztandarowy produkt UPC,
Platforma Horizon, znalazła się w finale konkursu „Dobry Wzór” i jest prezentowana do końca listopada na wystawie „DOBRY WZÓR 2015” w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
* RGU – Revenue Generating Unit – liczba sprzedanych usług
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.