reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

1,44 mln klientów UPC Polska

dodano: 2016-02-16 10:31 | aktualizacja: 2016-02-16 12:08
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska

Logo_UPC_New_2007 Na koniec grudnia 2015 roku UPC Polska miało 1.441.600 klientów, którzy korzystali z 2.847.700 usług (RGU*). W ciągu roku liczba usług telewizji, Internetu i telefonii UPC wzrosła o 92.800. Liczba klientów Internetu UPC przekroczyła 1.000.000, a zasięg sieci UPC Polska wzrósł w 2015 roku o ponad 187.400 gospodarstw domowych do poziomu blisko 3.000.000.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2015 roku UPC Polska przekroczyło liczbę 1.000.000 klientów internetu szerokopasmowego. Na koniec IV kwartału było ich już 1.052.400, co oznacza wzrost w ciągu kwartału o 32.900, a w ciągu całego roku o 55.200.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy o 25.700 wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej, osiągając poziom 962.200. W ciągu całego 2015 roku oznacza to wzrost o 43.400. Liczba klientów telefonii – w stosunku do danych na koniec III kwartału – wzrosła o 14.000, a wciągu roku o 36.000, osiągając na koniec IV kwartału poziom 592.400.

Łącznie, liczba usług wzrosła na koniec IV kwartału do poziomu 2.847.700, co oznacza wzrost o 63.700 w ciągu ostatnich trzech miesięcy i o 92.800 w ciągu całego 2015 roku (wraz z akwizycjami). Liczba klientów wzrosła na koniec grudnia do poziomu 1.441.600.

Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej, odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wynosi 87 proc., a potrójną usługę wybrało już 36,5 proc. klientów.

W styczniu 2015 roku UPC Polska wprowadziło do komercyjnej sprzedaży platformę Horizon, łączącą telewizję z interaktywnością Internetu, a w grudniu liczba klientów tej usługi przekroczyła 100.000. Wraz z komercyjnym startem platformy Horizon UPC Polska wprowadziło także na rynek bibliotekę filmów i seriali – MyPrime, oferującą ponad 2000 programów, dwukrotnie więcej niż przed rokiem.

W 2015 roku UPC zwiększyło też ofertę kanałów o nSport+ HD, Paramount Channel HD, Comedy Central HD, Nick Jr., teleTOON+ HD, Polsat Viasat History, TV4 HD, Polsat 2 HD, Polsat Cafe HD i Polsat Play HD. Jak informuje operator, łącznie na koniec 2015 roku oferta UPC liczyła 167 kanałów cyfrowych, w tym 78 w HD.

UPC wzmocniło też ofertę dla klientów biznesowych i zaproponowało superszybki Internet dla Małych Firm o prędkości pobierania danych do 600 Mb/s (przy szybkości wysyłania 30 Mb/s).

W 2015 roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC wzrosła o 187.400, osiągając poziom blisko 3.000.000. UPC Polska zwiększyło zasięg sieci, inwestując w nowych obszarach i dzięki dalszej konsolidacji rozdrobnionego polskiego sektora kablowego. W 2015 roku UPC nabyło spółki w Bolesławcu, Kowarach, Zdzieszowicach, Siemianowicach, Chorzowie, Gdańsku i Bydgoszczy.

* RGU – Revenue Generating Unit – liczba sprzedanych usług


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

599 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...